וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו נתן את החולצה לילדה שבכתה מהתרגשות, ואז התגלתה הבדיחה

עודכן לאחרונה: 12.11.2021 / 10:04

כריסטיאנו לא הצליח לכבוש ב-0:0 של פורטוגל באירלנד אבל ריגש נערה צעירה וכבש את לב האוהדים. אבל אז התברר שיש מי שזה לא ריגש אותו בכלל...

תקציר: אירלנד - פורטוגל 0:0/ספורט2

נבחרת פורטוגל סיימה אמש (חמישי) ב-0:0 מאכזב את משחקה מול אירלנד בניסיונה להבטיח העפלה למונדיאל 2022 בקטאר, כשכוכב פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו נעצר על ידי ההגנה האירית ולא מצליח לכבוש את שערו ה-115 במדים הלאומיים ולהגדיל את השיא הבינלאומי שקבע.

כריסטיאנו רונאלדו נותן את החולצה שלו במדי נבחרת פורטוגל לילדה שפרצה לדשא. רויטרס
ערב שהיא לא תשכח. רונאלדו והילדה/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו נותן את החולצה שלו במדי נבחרת פורטוגל לילדה שפרצה לדשא. רויטרס
לא האמינה זה קורה. הילדה רצה אל כריסטיאנו/רויטרס

אבל מתברר שלא רק ההגנה האירית עמדה דרוכה מול רונאלדו, גם הצופים בדאבלין צפו בהתרגשות באחד הסקוררים הגדולים בכל הזמנים, ואוהדת אחת אף הצליחה להגשים חלום: היא פרצה למגרש בסיום ורצה לרונאלדו בניסיון להתקרב אליו ולחבק אותו. היא הצליחה לחמוק מהסדרנים ואנשי האבטחה ולהגיע אליו, ורונאלדו לא יכול היה שלא לזהות את ההתרגשות שלה ונתן לה את חולצת המשחק שלו והגשים את חלומה הגדול. מיד כשקיבלה את החולצה ניתן היה להבחין שהיא פורצת בבכי מהתרגשות ומאושר, כשהיא רצה בחזרה ליציע, מלווה על ידי סדרנים.

אבל אז התגלה טוויסט משעשע לסיפור: שוער נבחרת אירלנד גאווין באזונו, שהצליח לשמור על רשת נקייה מול כריסטיאנו, נראה משוחח עמו אחרי המשחק ומדבר על החלפת החולצה במנהרת השחקנים. וברשתות ציינו את הפרצוף המאוכזב של השוער, ולעגו לתגובה שלו ולפניו המאוכזבות, כשגילה שכריסטיאנו נתן את החולצה דווקא לילדה האלמונית, שזכתה במזכרת יקרת הערך.

אגב, אחרי התיקו של פורטוגל באירלנד, היא תהיה תלויה בעצמה למשחק האחרון והמכריע מול סרביה, כשהיא במקום הראשון בבית א', ותיקו יספיק לה כדי לשמור על הפסגה ולהבטיח העפלה לקטאר. הפורטוגלים יצטרכו להסתדר בלי הבלם הוותיק פפה, שהורחק אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully