וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום העלייה ליורו הצעירות בחיים: "זה הישג משמעותי"

17.11.2021 / 9:10

הנבחרת הצעירה הביסה 0:3 את הונגריה ושמרה על המקום השני במוקדמות, הביטחון לקראת המפגשים נגד פולין וגרמניה גבוה. מחמאות לארד בר

תקציר: ישראל - איי פארו 2:3/ספורט1

שמחה אדירה נרשמה אמש (שלישי) באצטדיון בפתח תקוה, לאחר שהנבחרת הצעירה הביסה 0:3 את נבחרת הונגריה ושמרה על המקום השני במוקדמות יורו 2023.

אלון חזן היה מרוצה מאוד מיכולת שחקניו, אבל מי שזכה למירב המחמאות בנבחרת היה כמובן ארד בר שכבש צמד מרשים: "אין ספק שאנחנו בקמפיין מצויין. לא סתם אמרנו כל הזמן שאנחנו מבינים שזה אפשרי", אמר אחד משחקני הנבחרת, "המאבק יהיה משולש כי הוצאנו את הונגריה ממנו, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו".

ארד בר חוגג עם עמרי גנדלמן, נבחרת ישראל הצעירה. קובי אליהו
מאמינים בעצמם במאבק המשולש. שחקני הנבחרת הצעירה/קובי אליהו

לאחר שישה משחקים בקמפיין, הנבחרת הצעירה עם 15 נקודות במאזנה, כמו המוליכה גרמניה והיא מקדימה בשתי נקודות את פולין - היריבה הבאה של ישראל בחודש מרץ הקרוב, במשחק שעשוי להכריע את זהות שתי הראשונות בבית ומיד אחריו תתארח בישראל גם גרמניה.

בצוות המקצועי משוכנעים שהנבחרת מספיק חזקה כדי לנצח את פולין וגרמניה: "הוכחנו שגם כאשר חסרים שחקנים משמעותיים, יש הרבה שימלאו את מקומם", אמר גורם בנבחרת, "נכון שהנבחרת הבוגרת היא הכי חשובה, אבל אם נעלה ליורו הצעירות זה הישג משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully