וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פיבן: "אנחנו לפני חודש קריטי לעונה"

17.11.2021 / 7:30

בלם מכבי תל אביב נמצא בתקופה אישית טובה, חזר להרכב וקיבל זימון לנבחרת, אבל מודה שהקבוצה והוא עדיין רחוקים מלהוות איום על התואר: "אנחנו צריכים לנצח בכוח ולחזור למאבק על האליפות, כי אנחנו לא שם. הראש כרגע במשחק מול לאסק לינץ"

שחר פיבן מדבר לקראת המשך העונה/צילום: יותם רונן | עריכה: ניר חן

זו תקופה אישית טובה של שחר פיבן. בלם מכבי תל אביב מצא לעצמו מקום בהרכב של ברק יצחקי וגם זימון לנבחרת לא איחר לבוא. שלשום (שני) ישב פיבן על הספסל של וילי רוטנשטיינר מול איי פארו ואתמול בערב כבר הגיע כמו כל חבריו לקבוצה לחנות הדגל של המותג BOSS בקניון רמת אביב, שם הוא ושחקני מכבי תל אביב קיבלו את בגדי הייצוג הרשמיים של בית האופנה שמלביש את המועדון כבר עונה רביעית ברציפות וזאת כחלק מההכנה לקראת המשחק החשוב מול לאסק לינץ ביום חמישי הבא במסגרת המחזור החמישי של הקונפרנס ליג.

"זה היה מאוד מרגש לקבל זימון לנבחרת מיד אחרי שחזרתי מחופשה קצרה בחו"ל שניתנה לנו בקבוצה", סיפר פיבן. "גם אם המשחק כבר היה במחזור האחרון ואפילו שכבר לא יכולנו לעלות לפלייאוף, זה היה מאוד מיוחד מבחינתי להיות חלק מהנבחרת ואני מאוד מקווה שלא רחוק היום שאהיה שחקן הרכב בנבחרת ישראל".

זו תקופה טובה שלך אחרי שאצל פטריק ואן לוון בקושי ליקטת דקות העונה.

"החודש האחרון היה טוב מבחינה אישית, אבל לצערי אני לא יכול להגיד שאנחנו בתקופה טובה במכבי תל אביב, אלא להיפך. התוצאות שלנו צריכות להיות הרבה יותר טובות. אנחנו צריכים לנצח בכוח ולייצר רצף ניצחונות. אנחנו לפני חודש קריטי לכל העונה".

בטח בחופשה היית צמוד לטלפון הנייד כדי לראות אם יש מאמן חדש לקבוצה.

"כמובן שעקבתי. אנחנו מחכים ורוצים שיהיה לנו מאמן קבוע כמה שיותר מהר. אנחנו בינתיים שמחים עם ברק. אני חושב שהקבוצה חזרה לעצמה ויש מגמת שיפור".

קיבלתם את החליפות לקראת המשחק מול לאסק לינץ, בו אתם יכולים להבטיח מקום בשמינית הגמר. זה משחק מאוד חשוב למועדון.

"אנחנו מרוכזים מאוד במשחק הזה. העלייה מהמקום הראשון תהיה מאוד משמעותית. אם נסיים רק במקום השני נפגוש קבוצה מהמקום השלישי בליגה האירופית וזה יהיה יותר קשה. אנחנו רוצים לנצח את לינץ כדי לעשות מקום אוטומטי בשמינית הגמר. אנחנו צריכים לחזור לחדות שלנו".

עוד בוואלה!

לבנדובסקי מול רונאלדו? כל האפשרויות להגרלת הפלייאוף

לכתבה המלאה
שחר פיבן, שחקן מכבי תל אביב. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
"צריכים לחזור לחדות שלנו". שחר פיבן/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

חלקים בתקשורת ובקהל מאוד מזלזלים במפעל הזה שנקרא הקונפרנס ליג.

"אנחנו לא צריכים להתנצל שאנחנו לוקחים ברצינות את המפעל הזה. אם יש מישהו שמזלזל, זה לא מעניין אותנו. אנחנו גם לא שומעים את זה מבחוץ. אני ראיתי שמכבי חיפה מאוד רוצה לעלות ולכן אנחנו יכולים רק להרוויח מהמפעל הזה".

אתם מדברים בחום על הנוכחות של ברק יצחקי. מה זה אומר על פטריק ואן לוון, אם אתם כל כך מתרשמים מהעבודה של ברק?

"זה לא הזמן והמקום לדבר על פטריק. הגיע לו לקבל את הבוגרים אחרי הצלחה במחלקת הנוער. העונה פחות הצליח לו איתנו, אבל בעונה שעברה הצלחנו יחד אפילו שלא זכינו באליפות. אני מעריך את פטריק. עם ברק יש עכשיו תשוקה אחרת. הוא מדבר איתנו הרבה על חובת ההוכחה שלנו. אני מקווה שנתגבש יחד".

אנריק סבוריט, שחר פיבן, ברנדלי קובאס, שחקני מכבי תל אביב. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
"בעונה שעברה הצלחנו אפילו שלא זכינו באליפות". פיבן עם סבוריט וקובאס/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

העליב אתכם שפטריק לא בא להיפרד מכם?

"אם הוא לא בא, כנראה שלא היה לו נוח. אנחנו רצינו לפגוש אותו ולהיפרד ממנו".

בפעם הקודמת שנפגשנו איתכם ליד חנות של BOSS, איביץ' לקח את הקבוצה לאליפות הראשונה שלו. האם זה סימן שמכבי תל אביב שוב תזכה העונה באליפות?

"אני מאוד מקווה. אנחנו צריכים לחזור למאבק האליפות כי כרגע אנחנו לא במאבק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully