וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה הבטיחה מקום במונדיאל אחרי 0:0 מול ברזיל

האלביסלסטה אמנם לא הצליחו לגבור על היריבה הגדולה שכבר הבטיחה את מקומה בקטאר, אך העפילו לטורניר בזכות ה-0:2 של אקוודור על צ'ילה. מסי שפתח היה קרוב להכניע את אליסון, החמצה גדולה לוויניסיוס

תקציר: ארגנטינה - ברזיל 0:0/ספורט1

נבחרת ארגנטינה אמנם לא הצליחה לגבור על היריבה הכי גדולה שלה, נבחרת ברזיל, במשחק שהסתיים הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-0:0, אך השלימה את המשימה הכי חשובה מבחינתה: העפלה למונדיאל 2022 בקטאר, שם ישחקו גם הסלסאו שהבטיחו את ההעפלה לטורניר הגביע העולמי עוד לפני המפגש הפיקנטי.

האלביסלסטה, עם ליאונל מסי בהרכב, לא הירבו להגיע למצבים, כשפרט לבעיטה של רודריגו דה פול ושני ניסיונות כיבוש של מסי לקראת הסיום, לא נרשמו איומים משמעותיים. מנגד ברזיל, שחסרה את ניימאר, כמעט ועלתה ליתרון במהלך המחצית הראשונה אך ויניסיוס החמיץ ממצב קורץ כשקשר הנבחרת פרד פגש את המשקוף.

מדובר במשחק ה-18 ברציפות שבו ברזיל לא מפסידה במסגרת מוקדמות המונדיאל, בעוד שארגנטינה סופרת גם היא רצף מרשים של 27 משחקים רצופים ללא הפסד.

מסי וחבריו גילו שהם הבטיחו את הכרטיס למונדיאל רק לאחר המשחק, שכן נקודה מול ברזיל לא הספיקה להם לשם כך. רק בעקבות ה-0:2 של אקוודור על צ'ילה העלייה של ארגנטינה הפכה לרשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully