וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן: "לא רואה את עצמי מועמד למקום אחר, חלומותיי מתגשמים פה"

מאמן הנבחרת הצעירה חגג את ה-0:3 על הונגריה ושם בצד את השמועות על מועמדותו לבוגרת: "אוהב את השחקנים, תמיד מאמינים". בר: "אין סיבה שהעפלה לא תהיה יעד אפשרי"

אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל הצעירה, והבלם אור בלוריאן מדברים לפני המשחק נגד הונגריה/צילום: יותם רונן. עורך וידאו: ניר חן

נבחרת ישראל הצעירה סיפקה עוד משחק נהדר בקמפיין מוקדמות היורו עד גיל 2021 עם 0:3 הונגריה עבור הנבחרת מדובר בניצחון חמישי משישה משחקים, והתוצאה הזו השאירה את חלום ההגעה לטורניר ב-2023 בחיים.

מאמן הנבחרת, אלון חזן, אמר בסיום: "אנחנו משקיעים, מתאמצים ומשחקים כדורגל לא רע. אני מאושר מאוד. אנחנו חייבים להמשיך כך משחק אחרי משחק. ברגע שראינו שאנחנו קצת מתמקדים בחלק הקדמי, ידענו שאנחנו צריכים לרכז את המאמץ במרכז השדה ולצאת להתקפות מעבר. אני שמח שהצלחנו לכבוש את השער השלישי. מה שחשוב זה שהשחקנים מתקדמים ממשחק למשחק. אנחנו תמיד מאמינים אמרו לי לפני שהבית התערבב עם הניצחון של פולין על גרמניה. אנחנו לא מסתכלים על נבחרות אחרות, רק על עצמנו. אם נעשה את הדברים בצניעות, נהיה בסדר".

אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל הצעירה. קובי אליהו
נהנה מתפקידו הנוכחי. חזן/קובי אליהו

על מועמדותו לנבחרת הבוגרת הוסיף חזן: "אין לי שום סיבה לראות את עצמי מועמד לשום מקום אחר. אני אוהב את השחקנים שלי ואת הנבחרת הזו, אני אוהב את מה שאנחנו עושים פה. אני מתרכז רק בעבודה פה. שום דבר לא מטריד אותי. החלום שלי הוא תמיד לשים עליי את החולצה של נבחרת ישראל. החלומות שלי מתגשמים עם הילדים האלה פה".

ארד בר שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל. קובי אליהו
מאמין שאפשר להעפיל. בר/קובי אליהו

ארד בר, שהוביל את הנבחרת עם צמד, חגג את הערב הנהדר מבחינה אישית וקבוצתית: "הצמד האחרון שלי היה לפני הרבה זמן. אני לא זוכר מתי זה היה, אולי לפני חמש שנים. זה היה כיף מאוד היום. ידענו שאנחנו צריכים לנצח פה כדי להמשיך בקמפיין הטוב שלנו. אנחנו שמחים והשערים שלי זה בונוס. חדר ההלבשה שלנו מאוחד, כולם בשביל כולם. זה לא מקרי מה שקורה כאן. לאור מצב העניינים אנחנו מאמינים בעצמנו. אנחנו במצב מצוין ואין סיבה שההעפלה לא תהיה יעד אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully