וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אוהדי ברוקלין התמוגגו מקרי, קר: "מעולם לא היה שחקן כמוהו"

כוכב הווריירס זכה לקריאות "MVP" מאוהדי ברוקלין אחרי ההצגה, גם דוראנט פרגן: "משחק ברמה של היכל התהילה". וגם: מידלטון חוזר, מובלי ייעדר כחודש ועדכון בנוגע לזאיון

התגובה לסל הניצחון של לוקה דונצ'יץ' מול בוסטון/מתוך טוויטר

עד כמה היכולת של סטף קרי מאז פתיחת העונה מרשימה? הלילה (בין שלישי לרביעי) אפילו אוהדי ברוקלין לא הצליחו להישאר אדישים לתופעה. במהלך המשחק של הווריירס בברוקלין שנגמר בניצחון מוחץ 99:117 של קרי וחבריו, נשלח הכוכב לקו העונשין, כשלפתע נשמעו אוהדי הנטס קוראים בקול: "MVP! MVP!".

"הוא עובד בלי סוף", פרגן לו קווין דוראנט. "אכפת לו ורואים את זה על הפרקט. הוא אוהב את חבריו לקבוצה ומשחק עם המון אנרגיה, ובסופו של דבר משחק ברמה של היכל התהילה. צריך לכבד את זה. הוא אלוף במה שהוא עושה, ואמרתי את זה עוד מהיום הראשון שהוא הגיע לליגה; שחקן מיוחד שיכול לעשות הכול עם הכדור - שלשות, פלואטרים ומה לא".

"מעולם לא היה שחקן כמוהו", הוסיף סטיב קר. "הוא כוח התקפי בזכות עצמו, והעובדה שהוא כל כך קטלני גם עם הכדור וגם בלעדיו הופכת אותו לשחקן כל כך מיוחד. מעולם לא היה שחקן בליגה, ולטעמי גם לא יהיה, שמשלב שליטה אבסולוטית בכדור יחד עם שליטה כזו בפיק אנד רול".

קרי, שקלע 37 נקודות כולל 9 מ-14 מחוץ לקשת, רשם את המשחק ה-37 שלו בקריירה עם תשע שלשות או יותר - יותר מאשר חמשת המדורגים אחריו ברשימה גם יחד (דמיאן לילארד, ג'יימס הארדן, קליי תומפסון, ג'יי. אר סמית' וקובי בריאנט עשו זאת 34 פעמים ביחד).

.

שחקן קליבלנד קאבלירס איוון מובלי מול שחקן דטרויט פיסטונס קייד קנינגהאם. GettyImages
באסה. מובלי מול קנינגהאם/GettyImages

עדכוני פציעות והיעדרויות מרחבי הליגה

ניו אורלינס הודיעה שזאיון וויליאמסון קיבל אישור להתחיל באימוני 1 על 1, לקראת חזרה לפרקט ככל הנראה רק ב-2022. על פי ההודעה של הפליקנס, זאיון חוזר אט אט לפרקט ויעבור בדיקה נוספת בסוף נובמבר, בסיומה יוחלט אם הוא ישוב לאימונים מלאים. זאיון, כזכור, סבל משבר ברגל ועדיין לא שיחק העונה, כשבניו אורלינס משוועים לחזרתו אחרי שפתחו את העונה עם מאזן אימים של 13:2.

דאלאס הודיעה שכוכבה לוקה דונצ'יץ' ייעדר מהמשחק הקרוב מול פיניקס בשל פציעה קלה.

בשורות מעודדות למילווקי: כריס מידלטון, שהחמיץ את שמונת המשחקים האחרונים בשל קורונה, חזר להתאמן, מרגיש טוב וישוב למשחק הקרוב של האלופה מול הלייקרס. "התאמנתי ואני מרגיש טוב", כתב מידלטון.

הרוקי של קליבלנד אוון מובלי - אחד השחקנים הכי מפתיעים בליגה העונה - יחמיץ את המשחקים הקרובים של קליבלנד בשל פציעה במפרק. על פי הדיווח, הבחירה השלישית בדראפט האחרון ייעדר כחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully