וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה כיכב, קאמבק גדול לוושינגטון מול ניו אורלינס

הפורוורד הישראלי רשם את משחקו הטוב ביותר העונה עם 11 נקודות ו-10 ריבאונדים, הוויזארדס חזרו מפיגור 19 בדרך ל-100:105 ומאזן הכי טוב במזרח (3:10). אבדיה קלע שני סלי קלאץ' ולא ירד מהפרקט ברבע הרביעי, 27 לדינווידי

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

דני אבדיה הולך ומבסס את מעמדו ב-NBA והלילה הוא רשם את משחקו הטוב ביותר העונה בניצחון החמישי ברציפות של וושינגטון, 100:105 על ניו אורלינס. הפורוורד הישראלי רשם דאבל דאבל מרשים של 11 נקודות ו-10 ריבאונדים והוסיף גם אסיסט, 2 חטיפות וחסימה גדולה בפתיחת הרבע הרביעי, שבו המארחת הפכה את הקערה עם 20:32 מוחץ. הוויזארדס נקלעו כבר לפיגור שיא של 19 נקודות, אבל כאמור חזרו בגדול ברבע הרביעי שבו אבדיה לא ירד מהפרקט ויש לכך סיבה.

דני אבדיה וושינגטון מול ניו אורלינס. רויטרס
גם הגנה וגם התקפה. אבדיה/רויטרס
דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס חוגג עם קנטביוס קולדוול פופ. Rob Carr, GettyImages
בעננים. דני אבדיה/GettyImages, Rob Carr

הישראלי פתח את הרבע עם שני ריבאונדים ואז הוסיף חסימה על ג'וש הארט בפיגור 80:75. למרות שביצע את העבירה החמישית שלו, אבדיה נותר על הפרקט והיה חתום על השלמת המהפך עם הסל שקבע 92:94 לוושינגטון כשנותרו 3:42 דקות לסיום. הארל הוסיף שתי נקודות מהקו ואז אבדיה קלע סל נוסף בחדירה אגרסיבית לצבע וקבע יתרון 92:98, סל שלמעשה גמר את המשחק.

אבדיה קיבל 28 דקות מהספסל והיה הריבאונדר המוביל של קבוצתו, שנהנתה גם מ-27 נקודות ו-9 אסיסטים של ספנסר דינווידי המצוין, שניגן כינור רביעי בברוקלין ומוביל את וושינגטון העונה לראשות המזרח עם מאזן מפתיע מאוד של 3:10. קנטביוס קולדוול פופ הוסיף 18 ומונטרז הארל הוסיף 15 לקבוצה מהבירה, שכרגע היא ללא ספק ההפתעה הנעימה של העונה וזה כשהיא שוב משחקת ללא הכוכב הגדול שלה בראדלי ביל, שיחד איתו הקבוצה עוד עשויה להגיע רחוק מאוד בפלייאוף של המזרח.

דני אבדיה וושינגטון. רויטרס
לא ירד מהפרקט ברבע הרביעי למרות בעיית העבירות/רויטרס

מנגד, ברנדון אינגרם הפציץ 31 נקודות לפליקאנס המאכזבים שנחלו הפסד 13 ב-15 משחקים העונה וממשיכים להתגעגע לזאיון וויליאמסון. יונאס ולנציונאס הוסיף 16 נקודות שלא הספיקו לניו אורלינס, שנחלה הפסד עשירי ב-11 המשחקים האחרונים. הוויזארדס יעלו שוב לפרקט בלילה שבין רביעי לחמישי (2:00) מול שארלוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully