וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי הפך לשיאן השלשות בכל הזמנים: "זו הרגשה מיוחדת"

כוכב גולדן סטייט עקף את ריי אלן עם 3,366 בקריירה: "ברור שאני מרוצה". וגם: האם קליי תומפסון ישוב לפרקט כבר בחודש הקרוב?

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

כבר בעונתו הראשונה בליגה הטובה בעולם הציג סטף קרי את יכולותיו האדירות מחוץ לקשת. אלא שאף אחד לא ציפה שהוא יהפוך לקלע הגדול בכל הזמנים. הלילה (בין שישי לשבת) זה הפך לרשמי, כשקרי עקף את ריי אלן בדרך למקום הראשון בטבלת קלעי השלשות ב-NBA.

קרי, שקלע תשע שלשות וסיים עם 40 נקודות בניצחון 93:119 של הווריירס על שיקגו בולס קלע את השלשה ה-3,366 שלו בליגה הטובה בעולם (כולל פלייאוף) ובכך עקף את אלן, את אחד הקלעים הכי גדולים בכל הזמנים, ברשימה היוקרתית. בזמן שכוכב גולדן סטייט רשם את ההישג האדיר ב-886 משחקים, אלן עשה זאת ב-1,471 משחקים כשהבאים ברשימה הם רג'י מילר, ג'יימס הארדן וקייל קורבר.

אם הנתון הזה לא מספיק מדהים, מה תגידו על הנתון הבא? מדובר היה במשחק ה-36 בקריירה של קרי בו הוא קולע תשע שלשות או יותר, כשהבאים אחריו ברשימה הם דמיאן לילארד וג'יימס הארדן, שעשו זאת בסך הכול תשע פעמים. "ברור שזו הרגשה מיוחדת", אמר קרי הנרגש בסיום. "משמח אותי ששיחקנו טוב, בעיקר. אנחנו יודעים לטפל בעניינים כשצריך. ברור שאני מרוצה מהמקום שבו אנחנו נמצאים".

עוד בוואלה!

המטרה של בעלי גולדן סטייט: "שקרי יפרוש עם יותר אליפויות מלברון"

לכתבה המלאה

האם בקרוב קליי תומפסון ישוב לשתף פעולה עם קרי? על פי דיווח בארצות הברית, הגארד שלא שיחק מאז 2019 בשל פציעה קשה עשוי לחזור אחרי מסע משחקי החוץ של הווריירס. "גולדן סטייט יוצאת למסע של ארבעה משחקי החוץ כשלאחריו קליי וג'יימס וייסמן עשויים לשוב", נכתב.

"הן תומפסון והן וייסמן כבר החלו לקחת חלק במשחקים פנימיים של שלושה על שלושה וארבעה על ארבעה, והם רחוקים צעד אחד מחזרה לפרקט. בזמן שהקבוצה תערוך ארבעה משחקי חוץ, הם יישארו במתקן של גולדן סטייט ויעבדו קשה לקראת החזרה למגרשים. "ג'יימס נראה טוב יותר מיום ליום", הודה סטיב קר. "הצוות הרפואי מכין אותו אט אט לחזרה למגרשים, ואני מאמין שהוא ישוב בתוך שבועיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully