וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של בעלי גולדן סטייט: "שקרי יפרוש עם יותר אליפויות מלברון"

ג'ו לייקוב עם הצהרה: "מגיע לסטף להיכנס לפנתיאון". אנדרה איגודלה: "קיירי אירווינג הרכז הרביעי הכי גדול בכל הזמנים"

התגובה לסל הניצחון של לוקה דונצ'יץ' מול בוסטון/מתוך טוויטר

על רקע פתיחת העונה המצוינת של גולדן סטייט, הבעלים ג'ו לייקוב מצהיר: רוצה להכניס את סטף קרי לדפי ההיסטוריה של ה-NBA.

היעד בדרך לשם: לדאוג שקרי יסיים את הקריירה עם יותר אליפויות מלברון ג'יימס. נכון לעכשיו לג'יימס יש ארבע טבעות, ולקרי שלוש.

"אני ממש רוצה להכניס את סטף לפנתיאון של הליגה. בשביל זה, הוא יצטרך לפחות להשתוות ללברון, ובשאיפה גם לעקוף אותו. זה לא שום דבר אישי נגד לברון, אני רק רוצה לוודא שאף אחד לא ישכח כמה סטף שחקן היסטורי, אחד ששינה את הענף", אמר לייקוב.

הדברים של לייקוב, שמאז שהפך לבעלי הווריירס זכה בשלוש אליפויות, מגיעים כאמור על רקע המגמות ההפוכות בהן נמצאות הקבוצות של קרי ולברון.

גולדן סטייט פתחה את העונה עם מאזן 1:10 ומובילה את המערב על אף חסרונו של קליי תומפסון שאמור לחזור בהמשך (גם הביג מן המבטיח ג'יימס ווייזמן יחזור בזמן הקרוב), בעוד הלייקרס עומדים על מאזן 5:7 מאכזב, במקום השביעי בלבד בקונפרנס.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס מול שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. רויטרס
בינתיים לברון מוביל. ג'יימס מול קרי/רויטרס

עוד בגולדן סטייט: אנדרה איגודלה טוען - קיירי אירווינג לא רק ראוי להיכנס לרשימת 75 השחקנים הגדולים אי פעם ב-NBA, אלא שייך גם לצמרת. איגודלה צייץ לפני מספר ימים שלדעתו אירווינג בין 20 השחקנים הטובים אי פעם, והערב הסביר את האמירות הללו בריאיון ל"אתלטיק": "אני לא חוזר בי. תנו לי שמות של 20 שחקנים יותר טובים ממנו. אני מחכה, יש לי זמן. תנו לי להזהיר אתכם מראש - לא תמצאו 20 כאלה".

איגודלה הגדיל ואמר שלדעתו, "לא מופרך לדרג את קיירי מעל סטף קרי. כלומר, אני אישית לא יודע את מי הייתי מדרג למעלה יותר, אבל יש כאן נקודה ששווה לפחות דיון. מג'יק, אייזיאה תומאס, סטף. אלה שלושת הרכזים היחידים שאני מאמין שאפשר לומר בוודאות שטובים מקיירי. כריס פול? אני לא כועס עליו או משהו, אבל אני בוחר בקיירי. הוא יותר טוב גם מג'ון סטוקטון וג'ייסון קיד. אייברסון? שיחקתי איתו כשהוא היה בשיא, ועדיין קיירי מעליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully