וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וילי היה הגב שלנו. יש הרבה שחקנים שירצו להחזיר לו"

עודכן לאחרונה: 12.11.2021 / 10:55

שחקני נבחרת ישראל יודעים שלתוצאה הערב מול אוסטריה (21:45, כאן11) תהיה חשיבות בהחלטה על המשך דרכו של רוטנשטיינר כמאמן, ורבים ינסו לנצח גם בשבילו. כעת המאמן יקווה לבשורות טובות מסקוטלנד כדי להוסיף למשחק ערך מיוחד

וילי רוטנשטיינר מתארח בסערה בממלכה אצל לירן שכנר/ספורט1

שחקנים בנבחרת ישראל מודים הבוקר (שישי) שהיו מעדיפים שהמשחק בין סקוטלנד למולדובה (19:00, ספורט1) היה נערך במקביל למשחק שלהם הערב מול אוסטריה (21:45, כאן11). הנבחרת תעלה הערב למשחק בקלגנפורט כשהיא כבר יודעת מה עשו הסקוטים מול מולדובה החלשה ואם סקוטלנד תנצח כצפוי, לא תוכל נבחרת ישראל גם לחיות באשליה שיש לה סיכוי למקום השני אם תנצח את האוסטרים. "היה כמובן עדיף אם המשחקים היו באותה השעה וזה קצת מפתיע שזה לא כך במחזור התשיעי של הבית הזה", אמר הבוקר אחד משחקני הנבחרת. "ברור שאם יהיה נס במולדובה וסקוטלנד לא תנצח, נקבל זריקת מרץ מטורפת לפני שנעלה למשחק שלנו. אבל אם סקוטלנד תנצח כמו שכולם מנבאים, לא נוכל לפנטז על המקום השני וזה יוריד קצת מההתלהבות".

מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר. ברני ארדוב
זוכרים לו, אוהבים אותו, יילחמו עבורו. רוטנשטיינר/ברני ארדוב

ובכל זאת, שואבים שחקני הנבחרת מוטיבציה ממקום אחר והוא מהמאמן שלהם וילי רוטנשטיינר שכל השבוע במלון בקלגנפורט דיבר על חובת הנבחרת לסיים עם שני ניצחונות הערב באוסטריה וביום שני בנתניה מול איי פארו כדי להוכיח שהיא התקדמה בקמפיין הזה. רוטנשטיינר לא מדבר עם השחקנים על הפן האישי שלו ועל הצורך לסיים עם 19 נקודות מתוך 30 ולפחות במקום השלישי כדי שיהיה לו קלף טוב למקרה שהוא ואורן חסון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל ירצו להמשיך את הקשר ביניהם לקמפיין נוסף, אבל זה ברור לכל השחקנים שהמאמן שלהם תלוי בתוצאה הערב. אם נבחרת ישראל תפסיד הערב לאוסטריה, יהיה לרוטנשטיינר מאוד קשה להישאר ולשחקנים רבים שתומכים במאמן יש סיבה נוספת לרצות הערב לנצח. "וילי היה הגב של הרבה שחקנים בנבחרת בשנתיים האחרונות. מי שרוצה שהוא ישאר, ירצה ודאי לתת הרבה הערב גם בשבילו", העיד הבוקר שחקן בנבחרת שמרגיש היטב את הדופק של השחקנים בימים האחרונים בקלגנפורט.

עוד בוואלה!

רוטנשטיינר: "בסיום הקמפיין נחליט", נאתכו: "דקה אחת שינתה הרבה"

לכתבה המלאה

רוטנשטיינר יחזיר להרכב את חאתם עבד אלחמיד שלא שיחק מול סקוטלנד ומולדובה בחודש שעבר וימשיך לתת אשראי לאיאד אבו עביד שהיה הפתעת שני המשחקים הקודמים כשתיפקד מצוין כבלם מצד ימין. עבור ביברס נאתכו זה כנראה יהיה אחד משני המשחקים האחרונים בנבחרת, אלא אם רוטנשטיינר ישאר וירצה שהוא ימשיך איתו לקמפיין נוסף. ערן זהבי לא צריך סיבות מיוחדות כדי לרצות להוסיף לעצמו עוד שערים לרזומה, אבל אחרי שבירת השיא של מוטל'ה שפיגלר, כוכב הנבחרת ירצה לסיים את הקמפיין הזה עם מלכות השערים של כל הבתים באירופה והוא צריך לשפר עמדה מול ממפיס דפאיי ואחרים.

הרכב משוער: מרציאנו, דסה, אבו עביד, ביטון, אלחמיד, מנחם, פרץ, נאתכו, סולומון, דאבור, זהבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully