וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחסים קרירים: איך מסתדרים מסי וראמוס בפריז סן ז'רמן?

אחרי שנים כיריבים מרים בספרד, בצרפת תיארו את הקשר בין הכוכבים מאז שהם שייכים לאותה קבוצה: "10 שנים של משחקי קלאסיקו לא נמחקות ככה סתם"

מעבר לפן המקצועי, אחד ההיבטים המעניינים במסע הרכש האדיר שביצעה פריז סן ז'רמן בקיץ האחרון היה האיחוד בין ליאונל מסי לסרחיו ראמוס, שניים שבמשך שנים היו יריבים מרים כאשר כיכבו בברצלונה ובריאל מדריד ואף התעמתו אחד עם השני יותר מפעם אחת. ב"ל'אקיפ" תיארו את מערכת היחסים ביניהם כחברים לחדר ההלבשה והבהירו: היריבות ממשחקי הקלאסיקו אמנם נותרה מאחור, אך לא נשכחה.

על אף שראמוס עדיין לא ערך את הופעת הבכורה שלו בפריז סן ז'רמן, השחקנים האחרים בקבוצה מדברים על ההשפעה החיובית שלו על האווירה בחדר ההלבשה. אלא שלגבי יחסיו עם מסי, הקולות מבירת צרפת מספרים כי "10 שנים של משחקי קלאסיקו לא נמחקות ככה סתם" ועדיין נותרו שרידים מהימים ההם, כאשר הקשר בין שני הכוכבים אמנם חיובי, אבל הם עדיין לא מתנהגים כמו חברים.

ליאונל מסי, ברצלונה עם סרחיו ראמוס, ריאל מדריד. GettyImages
היריבות מהקלאסיקו לא נשכחת כל כך מהר. מסי וראמוס/GettyImages

הצצה לחשבונות של הארגנטינאי ברשתות החברתיות תאשר את מה שנכתב ב"ל'אקיפ". מסי מרבה לתעד את עצמו ביחד עם חבריו לקבוצה ולנבחרת, ליאנדרו פארדס ואנחל די מריה, כשגם חברו הטוב וניימאר ואפילו קיליאן אמבפה מבלים בחברתו לא מעט, בניגוד לבלם ריאל מדריד לשעבר.

בצרפת נטען כי בפריז סן ז'רמן מצפים ממסי ומראמוס להפוך לדמויות מרכזיות מבחינת מנהיגות בקבוצה, כדי שהפריזאים יוכלו לעמוד במטרה שהציבו לעצמם ולזכות בליגת האלופות. כמובן שעל מנת להשיג את היעד הכלל לא פשוט הזה, ראמוס יצטרך קודם כל להתחיל לשחק סוף סוף, ומסי יצטרך להתחבר יותר לקבוצתו החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully