וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אקס פריז סן ז'רמן מבקר את מסי: "הוא היה חייב לסרב לנבחרת"

בצרפת ממשיכים לבקר את הנסיעה של הכוכב לארגנטינה למרות הפציעה, רוטן טוען: "לא מבין את ההחלטה הזו, הוא צריך להיות מחויב לקבוצה שמשלמת לו שכר. צריך להפסיק את הטירוף הזה"

תקציר: ארגנטינה - פרו 0:1/ספורט1

חרף הבשורה על שיפור ניכר במצבו הפיזי לקראת המשחקים נגד אורוגוואי (שבת, 1:00 בספורט1) וברזיל (רביעי, 1:30 בספורט1), בצרפת ממשיכים להתקומם על זימונו של ליאונל מסי לנבחרת ארגנטינה. הפעם הגיע תורו של אקס פריז סן ז'רמן ג'רום רוטן להעביר ביקורת, תוך שהוא מטיל ספק במחויבות של הכוכב לקבוצה שלו ומבקש "להפסיק את הטירוף הזה".

כזכור, מסי החמיץ את שני המשחקים האחרונים של פריז סן ז'רמן לאחר שחש כאבים בברכו, אלא שלמשימה של נבחרתו במסגרת מוקדמות המונדיאל הוא התייצב כרגיל. "זה מדהים בעיני!", השתומם רוטן, המשמש כפרשן ב-RMC. "אני לא מבין את ההחלטה הזו מצדו של מסי. אני מסכים לחלוטין עם לאונרדו. אתה אולי השחקן הטוב בעולם, עם המשכורת הכי גבוהה, אז אתה צריך להיות מחויב גם למועדון שלך, שמשלם לך שכר שהיה בלתי אפשרי בברצלונה".

ליאונל מסי, שחקן פריז סן ז'רמן. Xavier Laine, GettyImages
"הוא צריך להיות מחויב לקבוצה שלו". ליאונל מסי/GettyImages, Xavier Laine

"האם מסי היה צריך לסרב להגיע לנבחרת? לדעתי כן", המשיך רוטן. "לא שיחקת נגד בורדו, היית פצוע, אז תישאר מרוכז בהתאקלמות שלך בפריז סן ז'רמן ותוודא שאתה זוהר שם".

הביקורת מצד רוטן הגיעה בהמשך לדבריו של המנהל המקצועי לאונרדו, שכעס על הזימון של מסי לנבחרת ארגנטינה ואמר: "אנחנו לא מסכימים ששחקן יצטרף לנבחרת שלו כאשר, לדעתנו, הוא נמצא בהתאוששות מפציעה ולא כשיר ב-100%. זה לא היגיוני וסיטואציות כאלה דורשות רגולציה מצד פיפא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully