וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: מלבד דני אולמו, גם פראן טורס "בפנקס של צ'אבי"

לפי "מונדו דפורטיבו", שחקן מנצ'סטר סיטי הצטרף לרשימת המועמדים של ברצלונה לחיזוק האגף. וגם: "האויב הכי גדול" של המאמן החדש

צ'אבי מוצג בברצלונה לצד הנשיא ז'ואן לאפורטה/טוויטר FCBarcelona

בקושי שני אימונים הספיק להעביר צ'אבי מאז מינויו למאמן ברצלונה, אולם גם הוא יודע שהסגל הנוכחי שלו דורש חיזוק בעמדות מסוימות כדי שהקבוצה תוכל לעמוד במטרות המקצועיות שלה. הבוקר (חמישי) סומנו ב"מונדו דפורטיבו" שני שמות שרשומים "בפנקס של צ'אבי" לעמדות הכנפיים, שנחשבות לקריטיות בשיטה שלו.

המועמד הראשון הוא יליד קטלוניה, שהחל את התפתחותו בברצלונה ושמו עלה לא אחת בעבר: דני אולמו. כדורגלן לייפציג ונבחרת ספרד כבר היה על הכוונת של בארסה לקראת סוף חלון ההעברות האחרון, אך מחזיקת גביע המלך לא מצאה את הדרך לצרף אליה את אולמו בן ה-23, שגדל בטראסה - עיר מוצאו של צ'אבי. בדיווח נכתב כי המאמן מכיר אישית את השחקן ומחזיק ממנו מאוד מבחינה מקצועית, כשלאחרונה אף החמיא לו בגדול בריאיון שהעניק.

השחקן השני שהוזכר כחביב על צ'אבי הוא פראן טורס. הקיצוני בן ה-21 של מנצ'סטר סיטי לא רק הרוויח את מקומו ברוטציה של המאמן שצ'אבי אמור ללכת בדרכו - פפ גווארדיולה, אלא גם הוכיח את יכולתו לאיים על השער ולתרום גם ברמה הסטטיסטית, עם 12 שערים ב-22 הופעות בנבחרת ספרד. מה שכן, טורס חתום באלופת אנגליה עד 2025 וקשה לראות כיצד ברצלונה תצליח לרכוש שחקן ברמתו. גם במקרה שלו וגם בזה של אולמו, בתקשורת הקטלאנית נכתב כי המועמדות שלהם לאו דווקא רלוונטית לחלון ההעברות של ינואר, אלא גם לקיץ 2022.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן ברצלונה צ'אבי. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
יתמודד עם האויב הגדול? צ'אבי/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה

בנושא אחר, ב"ספורט" סימנו הבוקר גם את "האויב הכי גדול של צ'אבי". ולא מדובר באדם, אלא בגישה: זו שנהוגה במועדונים הגדולים בכלל ובברצלונה בפרט, ולפיה התוצאה הסופית מעל הכל. "שום דבר לא מסוכן יותר ממשפטים כמו 'בבארסה אין עונות מעבר', 'הקבוצה לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד', 'אנחנו שואפים לכל התארים'. משפטים שאפילו לאפורטה אמר יותר מפעם אחת. צ'אבי זקוק להמון סבלנות ועל מנת שהוא יצליח, הכי טוב יהיה להבין שזו בהכרח עונת מעבר ולא יהיו תארים בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully