וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שלישי ברציפות לוושינגטון, דני אבדיה לא קלע

אחרי שרשם את אחת מהופעותיו הטובות ב-NBA בניצחון הגדול על מילווקי, הפורוורד נעצר ב-94:97 על קליבלנד כשלא זרק לסל ב-16 דקות על הפרקט. קוזמה הצטיין כולל שתי שלשות אדירות בקלאץ', רוביו בלט מנגד

דני אבדיה מדבר אחרי המשחק מול טורונטו/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

אחרי שרשם את אחד ממשחקיו הטובים ב-NBA בניצחון המרשים של וושינגטון על האלופה מילווקי, דני אבדיה לא הצליח להמשיך במומנטום כשלא קלע ולא זרק בניצחון השלישי ברציפות של הוויזארדס - 94:97 על קליבלנד הלילה (בין רביעי לחמישי) .

הפורוורד שעלה מהספסל באמצע הרבע הראשון ושיחק 16 דקות, הוסיף שני ריבאונדים וחטיפה בניצחון על הקאבס, אותם הוא פגש לראשונה בקריירה הקצרה שלו.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן קליבלנד קאבלירס אר. ג'יי נמבהארד. GettyImages
0 זריקות ב-16 דקות. אבדיה/GettyImages

אחרי שלושה רבעים צמודים למדי הצליחה וושינגטון לשמור על ההובלה ברבע הרביעי, בעיקר בזכותו של קייל קוזמה, שבפיגור של ארבע נקודות, פחות מדקה לסיום, קלע שתי שלשות אדירות בדרך למהפך המרשים, שהסתיים בניצחון של וושינגטון.

קוזמה סיים עם 22 נקודות כשמונטרז הארל הוסיף 24 ו-11 ריבאונדים מהספסל. בראדלי ביל היה חלש עם 13 נקודות בלבד ב-4 מ-19 מהשדה.

שחקני וושינגטון וויזארדס קייל קוזמה מונטרז הארל קונטביוס קולדוול פופ. GettyImages
עשה את ההבדל. קוזמה חוגג עם הארל וקולדוול פופ/GettyImages

ריקי רוביו שנמצא בתקופה נפלאה הוליך את רשימת הקלעים אצל הקאבס עם 20 נקודות מהספסל כשדריוס גארלנד ואיוון מובלי הוסיפו 19 כל אחד.

בשני המשחקים הבאים יפגשו וושינגטון ואבדיה שתיים מהקבוצות החלשות בליגה, בתקווה להאריך את רצף הניצחונות לחמישה; במשחק הקרוב את אורלנדו מג'יק ובזה שלאחריו את ניו אורלינס פליקנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully