וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול ג'ורג' ב"כושר של MVP", דמיאן לילארד מתלונן על השיפוט: "לא מקובל"

עודכן לאחרונה: 10.11.2021 / 11:33

הקליפרס רשמו ניצחון חמישי רצוף, ג'ורג' שוב הצטיין, בצד השני פורטלנד שוב מאכזבת ולילארד מאשים: "הרגשתי שהשינויים לא ישפיעו עליי כי אני לא מאלה שמרמים"

ברוקלין נטס מתאמנת לקראת פתיחת עונת ה-NBA/חשבון הטוויטר הרשמי של ברוקלין נטס

פורטלנד ירדה הבוקר (רביעי) למאזן שלילי (6:5) אחרי שהפסידה 117:109 לקליפרס, והמשיכה את פתיחת העונה המקרטעת. דמיאן לילארד אומנם סיים הפעם עם 27 נקודות, אבל לא הצליח למנוע מקבוצתו הפסד. לילארד, שפתח את העונה אחרי קיץ מלא בספקולציות על מעבר אפשרי ועזיבת אורגון, מעמיד העונה ממוצעים נמוכים: רק 18.5 נקודות למשחק (לעומת 28.8 בעונה שעברה), 24.7 אחוז מהשלוש (לעומת 39.1 בעונה שעברה) ו-35.1 אחוז מהשדה (לעומת 45.1 אחוז בעונה שעברה).

דמיאן לילארד פורטלנד בלייזרס. רויטרס
מה קורה לו העונה? לילארד/רויטרס

אחרי המשחק הוא הפנה אצבע מאשימה לאחד הגורמים לדעיכה שלו. "הדרך שבה שופטים את המשחק היום, זה לא מקובל", אמר לילארד, כשהוא מתייחס לחוק שבו לא נשרקת עבירה על מגע מלאכותי ששחקן ההתקפה יוזם, "אני לא רוצה להיכנס יותר מדי לעומק, אבל ההסבר הוא שדברים מתפספסים... הרגשתי, כשהעונה התחילה, שהשינויים בחוקה לא ישפיעו עליי, כי אני לא מרמה את השופטים. אני לא מאלה שעושים את המהלכים הטריקיים האלה". אגב, ברשת מיהרו להזכיר ללילארד שהוא בהחלט היה מאלה שסוחטים עבירות.

עוד בוואלה!

מתחברים וצולפים: ניצחון חמישי ברציפות לקליפרס, 109:117 על פורטלנד

לכתבה המלאה

בכל אופן, מי שממשיך לפרוח הוא פול ג'ורג', שהלילה הקליפרס רשמו ניצחון חמישי ברציפות, וג'ורג' (שחקן השבוע במערב) משחק רק 33 דקות בגלל בעיית עבירות ועדיין קרוב לטריפל דאבל, כשהוא מסיים עם 24 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. "כל כך הרבה שחקנים פה מתעלים כשאנחנו צריכים אותם", אמר ג'ורג', שממוקם חמישי בליגה בנקודות העונה (26.7 למשחק), "במשחקים גדולים אתה לא יודע אצלנו מי יהיה זה שיתעלה, ויש לזה חשיבות עצומה".

פול ג'ורג', לוס אנג'לס קליפרס. Ronald Martinez, GettyImages
כמעט טריפל דאבל. PG/GettyImages, Ronald Martinez

רג'י ג'קסון החמיא לניקולא באטום, שהלילה קלע 23 נקודות עם 6 מ-8 מהשלוש. "אני מקווה שתמיד לא ישימו אליו לב", אמר על הצרפתי, "הבחור הזה, הוא מיוחד. הוא באמת הדבק של הקבוצה שלנו. הוא מחזיק אותנו, עושה כל מה שאנחנו צריכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully