וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד ממשחקיו הטובים ב-NBA: אבדיה בלט, וושינגטון גברה על מילווקי

הישראלי סיים עם 3 נקודות בלבד אבל חיפה עם שיאים עונתיים בריבאונדים ואסיסטים, הגנה מרשימה על יאניס אנטטוקומפו ומהלכי מאני טיים ב-94:101 של הוויזארדס על האלופה. 30 ו-8 אסיסטים לביל, וושינגטון ממשיכה לבסס את מקומה בצמרת המזרח

דני אבדיה מדבר אחרי המשחק מול טורונטו/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

הטרנספורמציה שעובר דני אבדיה מכישרון צעיר עם סט כישורים מעניין בהתקפה לשחקן הגנה מוכח, קיבל הלילה (בין ראשון לשני) חותמת: וושינגטון הצהירה כוונות עם 94:101 על האלופה מילווקי, ואבדיה אמנם רשם 3 נקודות בלבד ב-27 דקות על הפרקט, אבל בלט בכל שאר האספקטים, כשהוא רושם את אחד המשחקים הכי טובים שלו עד כה ב-NBA.

הפורוורד הישראלי זרק רק 3 פעמים לסל (1 מ-2 מהשלוש, 0 מ-1 משתיים), אבל רשם שיאים עונתיים בריבאונדים (9) ובאסיסטים (4), סיים עם מדד הפלוס/מינוס הטוב בוושינגטון (10+), ובעיקר עמד בכבוד באחת המשימות ההגנתיות הקשות ביותר שאפשר להטיל על שחקן כדורסל בימינו - לנסות להצר את צעדיו של יאניס אנטטוקומפו. ההגנה של אבדיה שוב הקנתה לו דקות וקרדיט מהמאמן ווס אנסלד ג'וניור, שהשאיר אותו על הפרקט בדקות האחרונות ונהנה בדקת הסיום גם מחטיפה מכרעת שלו מהידיים של ג'רו הולידיי וגם מאסיסט נאה שלו לשלשה של ספנסר דינווידי שסגרה עניין.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, שומר על שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו. רויטרס
היינו כחולמים. אבדיה שומר על יאניס אנטטוקומפו/רויטרס
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, שומר על שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו. רויטרס
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, שומר על שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו/רויטרס

הוויזארדס אותתו על כוונותיהם כבר מפתיחת המשחק, כשהם עולים ל-0:12 מהיר. מילווקי שעדיין לא נכנסה כמו שצריך לעונה ומקרטעת בשבועות הראשונים, חזרה במהירות, נקלעה שוב לפיגור דו ספרתי ברבע השני (במהלכו אבדיה קלע את הסל היחיד שלו במשחק, עם שלשה מהפינה), חזרה שוב במחצית השנייה, אבל הפסידה במידה רבה של צדק אחרי התעלות של הגנת הוויזארדס בדקות האחרונות.

הוויזארדס החליפו שומרים על יאניס אנטטוקומפו לאורך כל המשחק: תחילה הופקדה המלאכה בידיו של קייל קוזמה, ולאחר מכן דני אבדיה ודניאל גאפורד עשו זאת בהצלחה יחסית. הגריק פריק אמנם סיים עם 29 נקודות (12 מ-26 מהשדה, 5 מ-12 מהעונשין), 18 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אבל לא הצליח להניע את שאר חבריו, למרות תרומה מגרייסון אלן שקלע 19 וסיוע מבובי פורטיס שרשם דאבל-דאבל של 13 נקודות ו-13 ריבאונדים.

שחקן וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל חוגג. Scott Taetsch, GettyImages
הניצחונות של הוויזארדס כבר לא נראים מקריים. ביל חוגג/GettyImages, Scott Taetsch
שחקן וושינגטון וויזארדס דניאל גאפורד חוגג. Scott Taetsch, GettyImages
גם הוא לקח חלק חשוב בהגנה על יאניס. דניאל גאפורד/GettyImages, Scott Taetsch

את הוויזארדס הוביל שוב בראדלי ביל, עם משחק יעיל להפליא של 30 נקודות (14 מ-22 מהשדה), 8 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, כשקייל קוזמה (10 ריבאונדים, 5 אסיסטים) ומונטרז הארל מוסיפים 15 כל אחד. גם דניאל גאפורד עשה את שלו עם 11 נקודות ו-8 ריבאונדים.

הוויזארדס סופרים ניצחון שני רצוף למרות מצבת הפצועים הארוכה יחסית, ועומדת כעת על מאזן של 7 ניצחונות ו-3 הפסדים שמציבים אותה במקום הרביעי במזרח. הבאקס לעומת זאת עם מאזן שלילי מפתיע (6:4), נראים כמי שטרם הגיעו לעונה.

וושינגטון ואבדיה ינסו להמשיך את המומנטום גם במשחק הבא, בלילה שבין רביעי לחמישי מול קליבלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully