וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "הלב אמר כן והראש לא. הפעם הלכתי עם הראש"

המאמן הסביר ל-103FM מדוע סירב לחזור לעירוני קרית שמונה. עוד הוסיף: "הוציאו אותי אנטי-כדורגל ישראלי, לא לזה התכוונתי". על עתידו: "מאמין שאעבוד בעונה הזו"

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:4/ספורט1

לאחר פיטורו של מאמן עירוני קרית שמונה עמיר נוסבאום, הבעלים איזי שרצקי הציע לקובי רפואה לחזור לקדנציה נוספת כמאמן הקבוצה. בריאיון לתכנית הספורט של 103FM, רפואה, שהדריך את הקבוצה בעונה שעברה, הסביר מדוע לא נענה בחיוב להצעה.

"הלב אמר כן והראש אמר לא, הפעם החלטתי שאני הולך עם הראש", אמר רפואה. "הייתה לי ולאיזי פגישה טובה וחיובית, הוא באופן אישי יקר לי. יש לי רגש למקום, בימים האחרונים קיבלתי טלפונים מכל האנשים הקרובים אבל בסופו של דבר הראש אמר לא. בגלל המרחק וזה שהקבוצה לא מספיק טובה, חסרים שם המון שחקנים. זה השיקול שלי ואני מאחל לקרית שמונה את כל ההצלחה שבעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

האזינו לראיון עם קובי רפואה

רפואה הביע את דעתו המקצועית על הקבוצה: "בשני המשחקים האחרונים, עם מכבי תל אביב ומכבי חיפה, הפרש השערים גדל. לפני זה זה היה יחסית בסדר. קריית שמונה חייבת להתחזק בינואר וכדי להיחלץ מהתחתית היא צריכה להביא שחקנים. אני חושב שאיזי יודע את זה והוא גם רוצה להביא שחקנים. הוא אמר שהוא השקיע יותר משנה שעברה - 6 מיליון ש"ח - אני לא מכיר קבוצות שמשקיעות סכומים כאלה".

"קרית שמונה היא איזי שרצקי ובלעדיו אין לה זכות קיום. לשים במקום כזה מיליונים על שחקנים זרים זה המון כסף", הכריז. על הריאיון בו טען כי 'הכדורגל הישראלי הוא תת רמה', רפואה אמר: "אתה מתראיין, אומר איזה משפט ועושים את זה כותרת. הוציאו אותי נגד הכדורגל הישראלי, אבל לא לזה התכוונתי. התווכנתי שצריך לשנות דברים - אני אוהב את הכדורגל הישראלי וחי ממנו. כולם יודעים את הבעיות, זה לא שהמצאתי משהו".

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
"בלי איזי שרצקי, אין לקרית שמונה זכות קיום". קובי רפואה/מאור אלקסלסי

בהמשך נשאל האם הוא מתכנן לקחת פסק זמן מעולם הכדורגל: "יש לי דרייב ואני רוצה לחזור, אנחנו בני אדם ולפעמים אנחנו אומרים את הדברים שעל הלב שלנו, אבל זה לא כדי לפגוע בכדורגל. כל אחד רואה את זה בצורה אחרת - אני אמרתי את הדברים כדי שהם ישתנו וישתפרו, לא באתי לחנך או לפגוע באף אחד זה הדבר האחרון שאעשה. אני אוהב ורואה את הכדורגל הישראלי. כולם חושבים שאני אנטי הכדורגל הישראלי - לא לזה התכוונתי", השיב.

מבחינת רפואה, הקריירה שלו טרם הגיעה לקו הסיום: "מקווה ומאמין שאעבוד בעונה הזו. אני לא פוסל אף קבוצה ולעולם לא אפסול. אני לא יודע מה ינבא העתיד ואיזו קבוצה תבוא. יכול להיות שגם לא - אתה לוקח סיכונים, זה הכדורגל. עבדתי עם האנשים הכי חזקים בכדורגל הישראלי ואני בקשר טוב עם כולם, חוץ מאבי לוזון כרגע. אבי כועס עליי בגלל המשחק האחרון עם מכבי פתח תקוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully