וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר נובסאום: "אני שלם עם כל מה שעשיתי, זו האמת שלי"

מאמנה המפוטר של קרית שמונה התייחס לסיום תפקידו בריאיון ל-103FM: ככה זה בכדורגל, עוד אגיע למקומות שאני שואף אליהם"

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:4/ספורט1

לאחר שהפך למאמן השלישי העונה שמסיים את תפקידו במהלכה, התראיין מאמן עירוני קרית השמונה יוצא עמיר נוסבאום לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לתחושותיו לאחר סיום תפקידו, ליחסים עם הבעלים איזי שרצקי וגם לגבי שאיפותיו לעתיד.

נוסבאום נשאל האם המחלקות בנוגע לשיטת המשחק ומספר הבלמים בהרכב קשורה לסיום תפקידו: "בסך הכול שיחקתי פעמיים מתוך 9 משחקים עם שלושה בלמים, זה לא היה משהו גורף. נותנים לשיטה קצת יותר מדי משקל - זה לא מה שהכריע את הכף. ביני לבין איזי לא היו אי הסכמות לגבי הבלמים ולא בגלל הדברים האלו נפרדנו. חשוב שכל מאמן ילך עם האמת שלו. איזי בסופו של דבר בעלים מעורב, אבל לפחות מהצד שלי הוא לא התערב".

נוסבאום הוסיף: "אין ספק שכל שחקן שהגיע לקריית שמונה היה באישור שלי, ומן הסתם שלאיזי ולי היו הרבה דיונים על השחקנים, את חלקם הוא רצה ואני לא - וההיפך. העניין עם שחקנים זרים הוא פשוט - אם פגעת אז צפויה לך הצלחה גדולה, אם נכשלת אתה חייב גיבוי".

על היום שאחרי קריית שמונה, אמר: אני עדיין כאן עוד לא חזרתי למרכז, יקח לי עוד כמה ימים עד שאתארגן. אני מאמן צעיר, אין לי הרבה ניסיון ואני מניח שאצטרך ללכת אחורה חזרה. מעבר לזה אין לי שליטה לגבי מה שיקרה בעתיד. אני מאמין בעצמי ובעבודה קשה, בסופו של דבר אמצא את הדרך חזרה.

נוסבאום נשאל האם הוא שוקל הסבה מקצועית, זאת בעקבות הקושי הרב שיש למאמן כדורגל בישראל. "כל מי שמתחיל קריירת אימון מבין שהכל זמני והדברים יכולים להשתנות. אני אוהב את תחום הכדורגל, אני שם מגיל 12. אני מניח שבכל מקרה אמצא את עצמי בסביבת כדורגל בקונסטלציה כזו או אחרת. אני מודע להשלכות 'המאמן' ועדיין מאוד מאמין בעצמי ובדרך שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully