וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ' מונה למאמן עירוני קרית שמונה

9.11.2021 / 15:35

אקס מכבי נתניה ובית"ר ירושלים נענה להצעתו של איזי שרצקי וינסה לחלץ את קבוצתו החדשה מהמקום האחרון. משחקו הראשון יהיה נגד המוליכה הפועל באר שבע

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:4/ספורט1

סלובודן דראפיץ' חזר לליגת העל. למעלה מחצי שנה מאז התפטר מבית"ר ירושלים בעקבות אי ההעפלה לפלייאוף העליון, המאמן נפגש היום (שני) עם איזי שרצקי וחתם עד תום העונה בתור מחליפו של עמיר נוסבאום בעירוני קרית שמונה. לפחות בשלב זה מי שישמש כעוזרו של דראפיץ' יהיה ניב סידי, שהגיע יחד עם נוסבאום בקיץ.

סלובודאן דראפיץ' מכבי נתניה. ברני ארדוב
הבכורה המחודשת בליגת העל תהיה נגד הפועל באר שבע. סלובודן דראפיץ'/ברני ארדוב

שרצקי לא הסתיר שהמאמן הראשון שאליו הוא פנה במטרה לאייש את התפקיד היה קובי רפואה, שעזב את הקבוצה בתום העונה שעברה, אלא שהוא החליט להיענות בשלילה לאפשרות לשוב לצפון וכך שרצקי עבר למועמד הבא בתור, סלובודן דראפיץ' שהבכורה שלו על הקווים כמאמן עירוני קרית שמונה תהיה מיד לאחר פגרת הנבחרות במשחק בית נגד הפועל באר שבע (27 בנובמבר), קרב קצוות בין מוליכת הטבלה למדורגת אחרונה שצברה רק 8 נקודות בתשעת מחזורי הפתיחה.

דראפיץ' בן ה-56 החל את קריית האימון שלו כעוזר מאמן במכבי נתניה בעונת 1999/00 ולאחר כשלוש שנים ביצע את אותו התפקיד במכבי חיפה. אחרי חמש שנים בכרמל הוא השתדרג לעמדת המאמן הראשי בהפועל כפר סבא, משם המשיך למכבי הרצליה, אימן את בני סכנין, היה אחד מעוזריו של אברהם גרנט בפרטיזן בלגרד ב-2012, הדריך את בית"ר תל אביב/רמלה בליגה הלאומית וב-2015/16 זכה לראשונה לאמון מקבוצה גדולה כשמונה למאמן בית"ר ירושלים. מהבירה הוא המשיך לארבע שנים במכבי נתניה ובתום עונת 2019/20 הוא נפרד גם מהיהלומים ושב לקדנציה שנייה בבית"ר ירושלים בספטמבר 2020, אך התפטר בחודש מרץ האחרון ומאז המתין למשרתו הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully