וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעונה שעברה היה כאן שקט": חולון חוגגת ניצחון על מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 9.11.2021 / 9:47

למרות שנקלעו שוב לפיגור דו ספרתי ברבע הראשון, הסגולים הכניעו את האלופה. גיא פניני קיבל ברגע הנכון את שיא הדקות, ניב משגב עשוי לגזור דיבידנד בנבחרת וכריס ג'ונסון נהנה מהקהל

שנתיים ותשעה חודשים חיכו אוהדי הפועל חולון לערב הזה, שבו יחזו מקרוב בקבוצתם מנצחת בהיכל הטוטו את מכבי תל אביב, ואתמול (שני) הוא הגיע. אז נכון שגם בעונה שעברה גברו הסגולים על יריבתם, אבל אז זה היה מול יציעים ריקים ומיותמים בשל מגיפת הקורונה; הקהל רצה לחוות את האירוע בעצמו, וחגג בתום ה-82:88 שהצמיד את קבוצתו לפסגה עם מאזן 1:4, בעוד האלופה עומדת על 2:3 - עם שלושה ניצחונות בית ושני הפסדי חוץ.

בדקות הראשונות חששו החולונים מתרחיש דומה לזה שתקף אותם בשבוע שעבר, כשהובסו בידי הפועל ירושלים. כמו במחזור הקודם, החמישייה הפותחת של מאוריציו בוסקאליה - שכללה שוב את ג'ו רגלנד, סטיבן גריי, רפי מנקו, כריס ג'ונסון ומייקל קייזר - נקלעה לפיגור דו ספרתי מוקדם (21:11 בתוך שש דקות), והמאמן האיטלקי הגיב, החליף - ולא חזר שוב להרכב המקורי שלו.

מייקל קייזר עם פרדריק בורדיון, שחקני הפועל חולון. דני מרון
מדד הפלוס/מינוס הגבוה ביותר. בורדיון/דני מרון

את השינוי הביאו הישראלים שעלו מהספסל: גיא פניני, שבתחילת הדרך לא ממש זכה לאשראי מוגדל, אבל קיבל אמש שיא עונתי בליגה של 24 דקות והחזיר ב-11 נקודות וחמישה אסיסטים (השוואת השיא העונתי); פרדי בורדיון אמנם תרם רק חמש נקודות ב-24 דקות, אבל מדד הפלוס/מינוס שלו היה הגבוה במגרש, ובזמן שהוא שיחק - חולון ניצחה ב-17 הפרש; והיה גם כמובן ניב משגב (שמונה נקודות), שהולך והופך אט אט לשחקן השישי האולטימטיבי.

"קראתי את המשחק בדקות הראשונות, והבנתי שניב עומד להיות שחקן מפתח. הוא עלה מהספסל ועשה עבודה מצוינת. אני אוהב את האפשרות שיש לי לתמרן בקבוצה הזאת", החמיא בוסקאליה לרכז רק לפני חמישה ימים, לאחר שקיבל ממנו 14 נקודות ב-19 דקות בניצחון על קלוז' בליגת האלופות, ואתמול הגיע פרק ההמשך.

את הדיבידנד הראשון עשוי משגב לגזור בקרוב מאוד. לאחר שנכלל בסגל המורחב של נבחרת ישראל לקראת פתיחת מוקדמות גביע העולם, גוברים סיכוייו לקבל בימים הקרובים זימון גם לאימונים ולמשחקים עצמם.

עוד בוואלה!

גשם סגול: הפועל חולון ניצחה 82:88 את מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
ניב משגב, שחקן הפועל חולון, עובר את יפתח זיו, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"הבנתי שניב עומד להיות שחקן מפתח". משגב זוכה למחמאות/דני מרון

"בשנה שעברה היה די שקט כאן, רק אנחנו, מכבי והעיתונאים. הקהל עשה עבודה נהדרת והוא עזר לנו לנצח", סיכם כריס ג'ונסון, שהצטיין בדרכו הסולידית עם 14 נקודות לצד תשעה ריבאונדים ומדד 20. כדרכו, ג'ונסון שמר על פרופורציות. "מכבי קבוצה טובה יותר השנה, אבל באנו ושיחקנו חזק", הוסיף.

עוד אמר ג'ונסון: "אנחנו מביאים הרבה אנרגיה, ובשבוע שעבר נגד ירושלים היא חסרה לנו. ככה, כמו אתמול, אנחנו צריכים לבוא ולשחק, כי כל קבוצה רוצה לנצח אותנו. בשבילי זה עוד ניצחון. גם לנו יש קבוצה טובה, ואנחנו צריכים להשתפר באימונים ולבנות את הכימיה שלנו".

בשבת תצא חולון למשחק חוץ לוהט בהיכל קבוצת שלמה, נגד הפועל תל אביב שנקלעה למשבר בפתיחת העונה, ואחר כך תמריא לרומניה לקראת המפגש עם קלוז' נאפוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully