וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס קיבל תיאבון: "אנחנו רוצים לשחק אפילו טוב יותר"

5.11.2021 / 23:29

מאמן מכבי תל אביב מרוצה לאחר ה-69:87 על באסקוניה, שהיה ניצחונה החמישי ברציפות של קבוצתו ביורוליג: "שלטנו מהפתיחה"

ריאל מדריד - גראן קנאריה 75:70/ספורט1

במכבי תל אביב לא הסתירו את שביעות רצונם לאחר הניצחון הגדול הערב (שישי) 69:87 בחוץ על באסקוניה. הקבוצה של יאניס ספרופולוס סופרת כבר חמישה ניצחונות רצופים ביורוליג, והיא כבר במקום הרביעי, כשהיא רחוקה ניצחון אחד בלבד מהמקום הראשון, שם נמצאת מילאנו. הצהובים שלטו במשחק מתחילתו ועד סופו, ויצאו עם ניצחון שני ברציפות על יריבה ספרדית, ורביעי ברציפות על הקבוצה של דושקו איבאנוביץ', שמצדה סופרת כבר שלושה הפסדים רצופים.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "שלטנו במשחק מהפתיחה עם ההגנה הטובה שלנו, כשמאפשרים לקבוצה הביתית לקלוע פחות מ-70 נקודות, נכנסים למשחק ושולטים במשחק. היו לנו רגעים ששיחקנו בהתקפה טוב מאוד, הנענו את הכדור ושיחקנו חכם, הגענו למצבים הטובים ביותר. כל השחקנים עשו עבודה טובה ואני רוצה לברך אותם על היכולת שלהם. אנחנו רוצים לשחק אפילו יותר טוב, אני יודע שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב, ככל שנמשיך נשחק יותר טוב".

שחקן מכבי תל אביב קינן אוואנס. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
הצהובים לא עוצרים. אוואנס/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

על ווילבקין: "היינו צריכים להתמודד עם הפציעה שלו אחרי שנקע את הקרסול, ולמרות שהוא לא חזר שאר השחקנים שיחקו טוב מאוד והם שיחקו גם בשבילו. היכולת הטובה שלנו היא תוצאה של כל מי ששיחק.
אני רוצה להודות לכל האוהדים שלנו שהגיעו לכאן, שמענו את העידוד שלהם בספסל ואנחנו רוצים להודות להם. נמשיך צעד אחרי צעד, אנחנו צריכים להמשיך להיות צנועים, זה עוד מוקדם בעונה הזאת, זה מרתון, אנחנו חייבים להמשיך לעבוד".

על היריבה: "באסקוניה היא קבוצה שאם נותנים להם למצוא את הקצב שלהם הם יכולים להרוג אותך, במשחק המעבר בעיקר. זה מה שקרה בתחילת הרבע השני, החטאנו כמה זריקות, איבדנו כדורים והם הלכו למגרש הפתוח והאיצו את המשחק, זה הקצב שלהם. רצינו לשלוט בקצב המשחק שזה היה חשוב מאוד".

עוד בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב עם ניצחון שישי ברציפות ביורוליג, 69:87 על באסקוניה

לכתבה המלאה

שאר משחקי הערב ביורוליג:

אנאדולו אפס - זניט 90:79
ז'לגיריס קובנה - אלבה ברלין 79:71
אולימפיאקוס - מונאקו 65:86
באיירן מינכן - ריאל מדריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully