וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עם ניצחון שישי ברציפות ביורוליג, 69:87 על באסקוניה

הצהובים המשיכו במומנטום, השתלטו על המשחק מההתחלה והשיגו ניצחון רביעי ברציפות על הבאסקים, שלא יכלו לעליונות של האורחת בריבאונד. דרק וויליאמס הצטיין (21), גם ז'יז'יץ' וריינולדס (16 כ"א) בלטו. וויד בולדווין קלע 15 למפסידה

מכבי תל אביב ממשיכה במומנטום הנהדר שלה ביורוליג, והביסה הערב (שישי) 69:87 את באסקוניה בחוץ במסגרת המחזור השמיני במפעל. הקבוצה של יאניס ספרופולוס השתלטה על המשחק מההתחלה, ולמרות ריצת 0:13 של המארחת בפתיחת הרבע השני, הצהובים לא התרגשו, הגיבו בריצת 0:14 בצד השני וירדו להפסקת המחצית ביתרון 9. במחצית השנייה הגדילה האורחת את יתרונה ועלתה ליתרון דו ספרתי, בדרך לניצחון רביעי רציפות על הבאסקים.

החבורה של ספרופולוס שלטה בריבאונד, כאשר וויליאמס, ז'יז'יץ' וג'יילן ריינולדס עשו ככל העולה על רוחם מתחת לסלים של באסקוניה. סקוטי ווילבקין סיים ללא נקודות בעוד ערב חלש, אך זה לא השפיע על מכבי תל אביב ששטפה את הפרקט ולא הורידה את הרגל מהגז לרגע. אלופת ישראל עולה למאזן 2:6, כשהיא עם ניצחון אחד פחות ממילאנו שבראש הטבלה.

שחקן מכבי תל אביב קינן אוואנס מול שחקן באסקוניה לאנדרי אנוקו. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
הצהובים פתחו היטב ולא הביטו לאחור. אוואנס מול אנוקו/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1:

דרק וויליאמס פתח טוב, ומכבי תל אביב הוליכה 6:12 בתום חמש הדקות הראשונות. גידרייטיס ופונטקיו קלעו שלשות שהשאירו את הבאסקים קרובים, אך הצהובים סיימו היטב את הרבע הראשון וירדו לקראת הרבע השני ביתרון 14:21 לאחר שתי קליעות עונשין מדויקות של דרק וויליאמס לאחר עבירה שנעשתה אליו ממש בסמוך לבאזר.

רבע 2:

המארחת עלתה כמו מלוע של תותח לרבע השני, כאשר פונטקיו וקוסטלו שעלה מהספסל מובילים אותה לריצת 0:13 בדרך למהפל וליתרון 21:27 לזכות באסקוניה. מכבי תל אביב חזרה מפסק הזמן שהזעיק ספרופולוס עם ריצת 0:14 משלה ושוב חזרה להוביל, 27:35. דרק וויליאמס שוב קלע לפני סיום הרבע, הפעם סל ל-2 לאחר אסיסט של ז'יז'יץ', ומכבי תל אביב ירדה להפסקת המחצית היתרון 35:44.

שחקן מכבי תל אביב ג'יילן ריינולדס. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
עוד הופעה נהדרת של הצהובים. ריינולדס/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

רבע 3:

באסקוניה שוב פתחה היטב והורידה למינוס ארבע בלבד, אך האורחת שוב הגיבה היטב ועלתה שוב ל-44:52. הצהובים הגדילו את יתרונם ועלו ליתרון דו ספרתי. באסקוניה הצליחה להוריד לחד ספרתי, אך מכבי תל אביב לא ויתרה, כששלשה של אוואנס קבעה 12 הפרש, דקה לסיום הרבע. פונטקיו קלע שלשה משלו, ובאסקוניה ירדה לקראת הרבע הרביעי בפיגור 63:54.

רבע 4:

מכבי תל אביב הפעם הייתה זו שהחלה את הרבע בצורה חזקה, וברחה ליתרון השיא שלה עד כה במשחק, 56:72, לאחר מהלך של סל ועבירה מצדו של אנטה ז'יז'יץ'. אוואנס סידר לקמרון טיילור נקודות ראשונות במשחק, ומכבי תל אביב כבר ב-20 הפרש - 58:78. מכאן החל כבר הגארבג' טיים, ובסיום מכבי תל אביב חוגגת ניצחון גדול, 69:87.

סטטיסטיקה

קלעו לבאסקוניה: וויד בולדווין (5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים) 15 נקודות, סימונה פונטקיו (7 ריב') ומת'יו קוסטלו 13 כ"א, לנדרי אנוקו 10, רוקאס גידרייטיס 9, סטיבן אנוק 5, ג'ייסון גריינג'ר 4.

קלעו למכבי תל אביב: דרק וויליאמס 21 נקודות ו-7 ריבאונדים, ג'יילן ריינולדס (5 ריב') ואנטה ז'יז'יץ' 16 כ"א, קינן אוואנס 14 ו-8 אסיסטים, ג'יימס נאנלי 12 ו-6 ריב', אנג'לו קלויארו 5, קמרון טיילור 3.

שאר משחקי הערב ביורוליג:

אנאדולו אפס - זניט 90:79
ז'לגיריס קובנה - אלבה ברלין 79:71
אולימפיאקוס - מונאקו 65:86
באיירן מינכן - ריאל מדריד 80:76

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully