וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנאדולו אפס רשמה הפסד שישי העונה, ריאל מדריד שרדה מותחן

יאבוסלה הוביל את הבלאנקוס ל-76:80 דרמטי. אלופת היורוליג לא מצליחה להתאושש מפתיחת העונה הרעה. אולימפיאקוס הביסה את מונאקו. אלבה ניצחה, 6 נק' ו-6 אס' לבלאט

תקציר: לוקומוטיב קובאן - לבלואה/מטרופוליטנס (תומר גינת) 85:99/ספורט1

לצד משחק החוץ של מכבי תל אביב נגד באסקוניה, הערב (שישי) התייקמו ארבעה משחקים נוספים שישלימו את המחזור השמיני ביורוליג. אנאדולו אפס תנסה לחבר ניצחון שני ברציפות כשתארח את זניט, אלבה ברלין עם יובל זוסמן ותמיר בלאט (6 נקודות ו-6 אסיסטים) ניצחה 71:79 בקובנה את ז'לגיריס החלשה, אולימפיאקוס המשיכה במומנטום עם 65:86 קל על מונאקו. ריאל מדריד השיגה 76:80 דרמטי בחוץ על באיירן מינכן.

שיין לארקין שחקן אנאדולו אפס. Emanuele Cremaschi, GettyImages
עוד הפסד. לארקין/GettyImages, Emanuele Cremaschi

אנאדולו אפס - זניט סנט פטרסבורג 90:79

אלופת היורוליג ממשיכה בפתיחת העונה הרעה שלה והיא כבר במאזן 6:2 אחרי הפסד ביתי שני. הטורקים נראו רע מאוד ופיגרו כבר ב-26 הפרש ברבע השלישי, בסופו של דבר הם עוד קיזזו קצת, אבל לא יותר מזה. זניט במאזן 3:5 ונראית כמי שעשויה לרשום עוד עונה מוצלחת אחרי אשתקד. קונר פרנקמפ הוביל את קלעי זניט עם 18 נקודות, מינדאוגס קוזמינסקאס קלע 15 וקלט 5 ריבאונדים, בילי בארון (5 אסיסטים) וג'ורדן מיקי (5 ריבאונדים) קלעו 10 כל אחד. את אנאדולו הוביל שיין לארקין עם 14 נקודות ו-5 אסיסטים, טיבור פלייס קלע 13 והוסיף 5 ריבאונדים, רודריג בובואה קלע 11, אלייז'ה בריאנט ואדריאן מורמן (5 ריבאונדים כל אחד) קלעו 10 כל אחד, וסילי מיציץ' אכזב עם 6 נקודות בלבד.

עוד בוואלה!

ז'ליקו אוברדוביץ': "רק אוהדי פנאתינייקוס ומכבי תל אביב מתקרבים לפרטיזן"

לכתבה המלאה
תמיר בלאט שחקן אלבה ברלין. אתר אלבה ברלין, אתר רשמי
6 נקודות ו-6 אסיסטים. בלאט/אתר רשמי, אתר אלבה ברלין

ז'לגיריס קובנה - אלבה ברלין 79:71

הגרמנים עם ניצחון שלישי העונה בעוד ז'לגיריס האומללה נותרה על 8:0. תמיר בלאט רשם משחק לא רע עם 6 נקודות ו-6 אסיסטים, יובל זוסמן קלע 4. את אלבה הובילו מרכוס אריקסון שחוזר מפציעה עם 16 נקודות ואוסקר דה סילבה עם 15, לוקה סיקמה תרם 10 נקודות, 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חטיפות ובן לאמרס קלע 10. את המפסידה הוביל טיילר קבאניו עם 17 נקודות ו-6 ריבאונדים, יאניס סטרלניקס קלע 16

קוסטאס סלוקאס שחקן אולימפיאקוס. Quality Sport Images, GettyImages
ניצחון שישי העונה, כולם בבית. סלוקאס/GettyImages, Quality Sport Images

אולימפיאקוס - מונאקו 65:86

היוונים עם ניצחון שלישי ברציפות בזכות מחצית שנייה של 27:51, כולם בבית, ומאזן 2:6 מרשים מאוד, אבל כל ששת הניצחונות היו גם במגרש הביתי. מונאקו עם 4:4. ליביו ז'אן שארל הוביל את אולימפיאקוס עם 18 נקודות ו-5 ריבאונדים, גם טיילר דורסי קלע 18 והוסיף 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים בעוד משחק טוב מאוד שלו, תומאס ווקאפ קלע 11 כמו גם קוסטאס פפאניקולאו וסשה וזנקוב היה טוב עם 10 נקודות, 10 ריבאונדים, 2 חטיפות ו-2 חסימות. את המפסידה הוביל אלפה דיאלו עם 12 נקודות, דנילו אנג'ושיץ' ודונטה הול (9 ריבאונדים) קלעו 11 כל אחד, מייק ג'יימס סיים עם 7 נקודות בלבד באחוזים דלים (1 מ-7 ל-2, 1 מ-4 ל-3) והוסיף 8 אסיסטים ו-5 איבודים.

גרשון יאבוסלה שחקן ריאל מדריד מול ניק וויילר באב שחקן באיירן מינכן. רויטרס
עצר את המומנטום הבווארי. יאבוסלה/רויטרס

באיירן מינכן - ריאל מדריד 80:76

לאחר שלושה ניצחונות רצופים הבווארים שבים להפסיד. הבלאנקוס ברחו ברבע השני, אותו ניצחו 19:30, אל המארחת חזרה בגדול למשחק בזכות רבע שלישי נהדר, במהלכו נצמדו לקבוצה של פאבלו לאסו. הרבע הרביעי היה צמוד לכל אורכו והמשחק הוכרע למעשה מקו, כאשר איש המשחק, גרשון יאבוסלה (21 נקודות) וסרחיו יוי (10) דייקו מהקו כל אחד פעמיים וחתמו את תוצאת המשחק. וינסנט פורייה הוסיף 9 נקודות. כאשר 20 נקודות של אוגוסטין ראביט לא עצרו לקבוצה של טרינקיירי.

המחזור התשיעי ביורוליג ישוחק ב-11 וב-12 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully