וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ליקו אוברדוביץ': "רק אוהדי פנאתינייקוס ומכבי תל אביב מתקרבים לפרטיזן"

3.11.2021 / 20:43

מחמאה כזאת לא מקבלים בכל יום: המאמן הסרבי התמוגג מהאווירה המחשמלת בניצחון הדרמטי בבלגרד על בדאלונה. הוא ניצל את ההזדמנות כדי לשבח גם את מעריציו באואקה ואת האוהדים ביד אליהו

תקציר: פרטיזן בלגרד - חובנטוד בדאלונה 67:68/ספורט1

דרמה גדולה התרחשה אמש (שלישי) באולם פיוניר, כשפרטיזן בלגרד ניצחה את בדאלונה 67:68 במחזור השלישי של היורוקאפ. הסרבים פיגרו לאורך כל המשחק, אבל ב-56 השניות האחרונות קלע קווין פאנטר שש נקודות ושמר על מאזנם המושלם, למרות הופעה חלשה של הרכזים - ובכללם ים מדר, שסיים עם 0 מ-4 מהשדה ב-13 דקות.

אלא שבבלגרד, כמו בבלגרד, לפעמים הכדורסל הוא רק תירוץ, וההצגה האמיתית נמצאת ביציעים. אוהדי פרטיזן ניפקו אווירה מחשמלת, שהזכירה את ימיו הגדולים של המועדון, והצליחו לרגש גם את ז'ליקו אוברדוביץ'. כשהמאמן החמיא לקהל, הוא בחר על הדרך להזכיר עוד שני אולמות באירופה - האואקה (שהיה ביתו במשך 13 שנים) ויד אליהו.

אוהדי פרטיזן בלגרד. פרטיזן בלגרד, אתר רשמי
אווירה שאין בשום מקום אחר. אוהדי פרטיזן בלגרד/אתר רשמי, פרטיזן בלגרד

"אתם יודעים שהסתובבתי במשך הרבה שנים ברחבי אירופה", אמר אוברדוביץ' לעיתונאים הסרבים, "ואווירה כמו זאת שיש כאן בבלגרד - אין בשום מקום אחר. אני יכול להשוות אותה רק לאווירה של אוהדי פנאתינייקוס ואולי גם של אוהדי מכבי תל אביב. זו אווירה ייחודית. הקהל לא ויתר ולא הפסיק לתמוך בנו אפילו לשנייה, וזה הופך את שמחת הניצחון לגדולה עוד יותר".

המאמן היה מרוצה גם מהחיבור שנוצר בין שני הזרים המובילים שלו, פאנטר וזאק לידיי, לבין הקהל. לידיי הקריא את מילות השירים מהיציע בסרבית, ופאנטר חגג עם האוהדים שקראו בשמו וצעקו לו "MVP". "אם הם הגיבו ככה, זה מראה שהם כנראה נהנים ממה שהם עושים כאן", הסביר אוברדוביץ'. "הם קיבלו אנרגיה מהקהל, והם מבינים מה זה להיות שחקן בפרטיזן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully