וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו ספגה פעמיים בתוספת ב-3:3 בוולנסיה, סביליה ניצחה בדרבי

הוגו דורו הימם את האלופה עם שערים בדקות 92 ו-96 בדרמה המטורפת במסטאייה, המדורגת שלישית חגגה 0:2 על בטיס. ריאל סוסיאדד שבה לפסגה

תקציר: חמשת השערים היפים של השבוע/ספורט1

המחזור ה-13 בליגה הספרדית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם כמה מפגשים מרתקים, אבל ה-משחק נערך בוולנסיה, שם העטלפים חזרו מפיגור 3:1 ל-3:3 מול אתלטיקו מדריד האלופה בזכות צמד של הוגו דורו בתוספת הזמן. המוליכה ריאל סוסיאדד המשיכה את העונה הנפלאה שלה עם 0:2 בחוץ על אוסאסונה, סביליה מפגרת אחריה בנקודה בלבד אחרי 0:2 יוקרתי בדרבי מול בטיס.

הוגו דורו שחקן ולנסיה. רויטרס
חילוף המשחק. הוגו דורו/רויטרס

ולנסיה - אתלטיקו מדריד 3:3

אחרי עוד הפסד מול ליברפול ואחרי שראתה את ריאל מדריד מנצחת אתמול, אתלטיקו מדריד ידעה שהיא חייבת לנצח כדי לצמק שוב את הפער בפסגה לשתי נקודות. היא הייתה בדרך הבטוחה לעשות את זה, אבל ספגה צמד שערים בתוספת הזמן, דבר שהכי לא אופייני לקבוצה הממושמעת והקשוחה של דייגו סימאונה. אחרי 35 דקות של משחק, לואיס סוארס השתחרר ברחבה והעלה את אתלטיקו ל-0:1. סטפן סאביץ' כבש שער עצמי אומלל בדקה ה-50, אבל אתלטיקו לא נבהלה ובדקה ה-58 הגיע הרגע של אנטואן גריזמן. הצרפתי חטף כדור במרכז המגרש, התקדם ומטווח של כ-20 מטרים שלח פצצה אדירה אל בין החיבורים. ולנסיה עוד לא הספיקה להתאושש מהשער הזה וחטפה עוד אחד משימה ורסאלקו, שדחק מקרוב אחרי שקיבל כדור מסוארס. השער נפסל בהתחלה בגלל נבדל אפשרי, אבל הוא אושר בסיוע אנשי ה-VAR. אתלטיקו ניסתה להעביר את הזמן עד לסיום, אבל בדקה ה-85 נכנס למשחק הוגו דורו ובדקה ה-92 צימק ל-3:2 אחרי בישול של חוסה גאיה. נגמר? ממש לא. השופט הוסיף שבע דקות למשחק הזה ובדקה השישית של תוספת הזמן אותו דורו נגח פנימה אחרי כדור קרן של גדש והותיר את סימאונה בהלם. וואו, איזו דרמה במסטאייה.

עוד בוואלה!

אולמו וסטרלינג יגיעו? צ'אבי: "אני מאושר, הגעתי למועדון הגדול בעולם"

לכתבה המלאה
אימנול אלגואסיל מאמן ריאל סוסיאדד. רויטרס
עושה פלאים בריאל סוסיאדד. אימנול אלגואסיל/רויטרס

אוסאסונה - ריאל סוסיאדד 2:0

16 משחקים רצופים ללא הפסד - זה המאזן המדהים של ריאל סוסיאדד בליגה ובאירופה, מאז שנוצחה 4:2 על ידי ברצלונה במחזור הפתיחה. אימנול אלגואסיל התגבר על לא מעט פציעות בתקופה הזו והקבוצה שלו רצה נהדר ותצא לפגרה כשהיא במקום הראשון עם נקודה ומשחק יותר מריאל מדריד. 72 דקות החזיקה מעמד הקבוצה מפמפלונה עד שמיקל מרינו שבר את הקרח וכעבור 10 דקות עדנאן ינוזאי הבטיח את הניצחון בפנדל מדויק.

מרקוס אקוניה שחקן סביליה חוגג שער. Fran Santiago, GettyImages
דרבי אנדלוסי בניחוח ארגנטינאי. מרקוס אקוניה חוגג/GettyImages, Fran Santiago

בטיס - סביליה 2:0

העיר נותרה צבועה אדום, כשסביליה חגגה ניצחון חמישי בששת המפגשים האחרונים (לצד תיקו אחד) ונצמדה שוב לריאל סוסיאדד וריאל מדריד. הפעם האחרונה שהירוקים חגגו בקרב העירוני הייתה בספטמבר 2018, אז חואקין קבע 0:1. הקפטן הוותיק כבר בן 40 ולפחות זכה להיכנס בדקה ה-89 ולהפוך לשיאן ההופעות החדש של הדרבי, אבל מתוך 25 משחקים זו הפעם ה-22 שהוא מפסיד. המפגש הזה בסימן שחקני נבחרת ארגנטינה: גידו רודריגס הורחק בכרטיס צהוב שני בדקה ה-45 וסיבך את מצבה של בטיס, שנכנעה בדקה ה-55 לטיל של מרקוס אקוניה אחרי הכנה של בן ארצו לוקאס אוקמפוס. האורחת לא רצתה להיגרר לדקות סיום מורטות עצבים והבטיחה את הניצחון עם מתפרצת בדקה ה-81, בסיומה הקטור ביירין כבש שער עצמי.

משחקים נוספים

ויאריאל - חטאפה 0:1
לוויאריאל: מאנו טריגרוס (10)

מאיורקה - אלצ'ה 2:2
למאיורקה: סלבה סביליה (72), פאבלו מפאו (90+5). לאלצ'ה: לוקאס בוז'ה (68 ו-75)

תוצאות משחקי סוף השבוע:

אתלטיק בילבאו - קאדיס 1:0
אספניול - גרנאדה 0:2
סלטה ויגו - ברצלונה 3:3
אלאבס - לבנטה 1:2
ריאל מדריד - ראיו וייקאנו 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully