וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאנו ניצחה 70:75 את ברצלונה, פנרבחצ'ה הפתיעה את צסק"א

גם ריצת 0:14 ברבע האחרון לא מנעה מבארסה הפסד שני ברציפות, דאטומה להט עם 17 נקודות. פאו הושפלה על ידי הכוכב האדום בלגרד

ריאל מדריד - גראן קנאריה 75:70/ספורט1

המחזור השמיני ביורוליג נפתח הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים. במוקד מילאנו ניצחה 70:75 את ברצלונה וכבשה את הפסגה בעוד בארסה ספגה הפסד שני ברציפות. צסק"א מוסקבה סופרת כבר שלושה הפסדים רצופים, הפעם ירדו הרוסים מנוצחים על ידי פנרבחצ'ה. הכוכב האדום פירקה בביתה את פנאתינייקוס ו-וילרבאן שרדה עם ניצחון קשה על קאזאן.

לואיג'י דאטומה שחקן מילאנו. Roberto Finizio, GettyImages
הנחילו לברצלונה הפסד שני ברציפות. דאטומה/GettyImages, Roberto Finizio

מילאנו - ברצלונה 70:75

האורחת פתחה את הרבע האחרון בריצת 0:14, אבל גם זה לא עזר לה מול שתי שלשות של שאבון שילדס ולואיג'י דאטומה והיא ספגה הפסד שני ברציפות אחרי שנוצחה על ידי מכבי תל אביב במחזור שעבר. דאטומה הוביל את האיטלקים עם 17 נקודות, דבון הול תרם 16 כולל 4 מ-5 לשלוש, שאבון שילדס קלע 11 ומסר 6 אסיסטים, קונסטנטינוס מיטוגלו קלע 11 וקלט 5 ריבאונדים. את ברצלונה, שקלעה שלוש שלשות בלבד מ-16 ניסיונות, הוביל ברנדון דייויס עם 12 נקודות ו-6 ריבאונדים, נייג'ל הייז דייויס וניקולה מירוטיץ' (6 ריבאונדים) קלעו 10 נקודות כל אחד.

עוד בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב שלישית במד הכוח של היורוליג: "ווילבקין וננאלי ההבדל"

לכתבה המלאה
דניאל האקט שחקן צסק"א מוסקבה מול מרקו גודוריץ' שחקן פנרבחצ'ה. רויטרס
פנרבחצ'ה עם ניצחון חוץ גדול. האקט מול גודוריץ'/רויטרס

צסק"א מוסקבה - פנרבחצ'ה 91:82

שתי הקבוצות הגיעו במומנטום שלילי למשחק בבירת רוסיה, אך מעטים היו אלה שחשבו שדווקא פנברחצ'ה תהיה זו שתעשה סוף לרתף ההפסדים. הקבוצה של סאשה ג'ורג'ביץ' הגיעה למשחק החוץ עם שלושה הפסדים רצופים כשכל אחד מהם יותר אכזרי מהשני, אך הראתה אופי וחוזק מנטלי כשהוליכה במשחק החל מהדקה השנייה ולא שמטה מאז את ההובלה לרגע. בשיא הוליכה האורחת 55:67, כאשר המארחת אמנם קיבלה הופעה נהדרת מוויל קלייברן (26 ו-9 ריבאונדים), אך חמישה שחקנים שקלעו בספרות בצד השני נתנו את הטון, וצסק"א במאזן 4:4 מאכזב, והפסד שלישי ברציפות.

ננדו דה קולו (18) ויאן וסלי (17) הוליכו את קלעי המנצחת, כאשר לצד וויל קלייברן, גם דניאל האקט בלט במדי הקבוצה של דימיטריוס איטודיס כשקלע 15 נקודול, אך כאמור זה לא עזר.

נייט וולטרס שחקן הכוכב האדום בלגרד. Roberto Finizio, GettyImages
הצטיין בהצגה של הכוכב האדום. וולטרס/GettyImages, Roberto Finizio

הכוכב האדום בלגרד - פנתאינייקוס 48:81

המארחת שהגיעה משחק הזה עם ארבעה הפסדים רצופים, וממוצע נקודות של 62.3 בשלושת משחקיה הראשונים פשוט התפוצצו על היוונים האומללים, שנראו אובדי עצות לכל אורך 40 הדקות. הרבע הראשון הסתיים ב-8:21, כאשר במחצית השנייה רק קבוצה אחת הייתה על המגרש. נייט וולטרס הוליך את קלעי הכוכב האדום בלגרד עם 18 נקודות, כאשר אוסטין הולינס הוסיף 11 מהספסל. בצד השני דריל מייקון ג'וניור קלע 15, אך פאו רושמת תבוסה משפילה כשהיא אפילו לא מצליחה לקלוע 50 נקודות.

כריס ג'ונס שחקן וילרבאן. Roberto Finizio, GettyImages
וילרבאן רוצה ניצחון נוסף. כריס ג'ונס/GettyImages, Roberto Finizio

וילרבאן - יוניקס קאזאן 82:85

הצרפתים פתחו מצוין את העונה והמשיכו את המומנטום גם מול הרוסים, שנתנו פייט קשוח מהצפוי הרבה בזכות מריו הזוניה שהתפוצץ עם 27 נקודות. אלא שלצרפתים יש שלושה אמריקאים מעולים ששוב סידרו לה את הניצחון. כריס ג'ונס, שבעונה שעברה הציג יכולת טובה במכבי תל אביב, הוביל את המנצחים עם 25 נקודות כמעט ללא החטאה (8 מ-10), דייויד לייטי הוסיף 18 ואלי אוקובו הנפלא שחיסל את פנאתינייקוס במחזור הקודם, תרם 17 לצרפתים.

בשישי ייערכו חמישה משחקים נוספים במסגרת המחזור השמיני ביורוליג, כולל משחק החוץ של מכבי תל אביב מול באסקוניה בספרד (21:30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully