וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שלישית במד הכוח של היורוליג: "ווילבקין ונאנלי ההבדל"

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 19:35

ב"יורוהופס" החמיאו לקבוצה החמה של יאניס ספרופולוס: "התאוששה בסטייל". גריינג'ר לקראת המשחק בשישי: "נילחם על הכבוד האבוד"

תקציר: פרטיזן בלגרד - חובנטוד בדאלונה 67:68/ספורט1

עם רצף של חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ארבעה ניצחונות רצופים ביורוליג והצגה מול הקבוצה הבלתי מנוצחת היחידה עד השבוע שעבר, מכבי תל אביב תמריא למשחק מול ויטוריה בשישי (21:30) במצב רוח מרומם, ועם הרבה ביטחון. נראה שהיכולת המשופרת של הקבוצה של יאניס ספרופולוס שמדורגת במקום השישי ביורוליג, לא נעלמת גם מעיניהם של חובבי הענף ברחבי היבשת.

כך, למשל, ב"יורוהופס" פרסמו היום (רביעי) מד כוח עדכני של קבוצות היורוליג (שמתבסס ברובו, יש לציין, על הכושר הנוכחי של כל קבוצה), ודירגו את מכבי תל אביב במקום השלישי והגבוה - טיפוס של חמישה שלבים ביחס לדירוג הקודם, כשרק אולימפיאקוס ומילאנו מדורגות מעליה.

"שני המשחקים הראשונים של מכבי תל אביב העונה ביורוליג התבררו כלא מייצגים, ועכשיו אחרי שסימני קדם העונה של הצהובים מאחוריהם, הם נראים הרבה יותר טוב. הקבוצה התאוששה בסטייל מפתיחת העונה הפושרת עם ארבעה ניצחונות רצופים - הרצף הפעיל הארוך בליגה", ציינו ב"יורוהופס", וציינו ש"מי שעושה את ההבדל הם ג'יימס נאנלי וסקוטי ווילבקין, כשהראשון קולע 14.7 נקודות נקודות למשחק והשני עם 14.9".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
בשיאו. ווילבקין/דני מרון

היריבה שתנסה לקטוע את רצף ההפסדים של הצהובים בשישי מגיעה במצב הפוך, אחרי שספגה שלושה הפסדים רצופים בהפרש מצטבר של 61 נקודות, והתבזתה במשחקים האחרונים מול קאזאן ביורוליג ונגד ריאל מדריד בליגה.

הגארד הוותיק ג'ייסון גריינג'ר התייחס היום ליחסי הכוחות לפני המשחק ואמר: "מכבי תל אביב קבוצה התקפית מאוד, אגרסיבית מאוד, עם מאמן מצוין. הם מגיעים למשחק הזה בכושר נהדר, אבל במשחק בית שלנו, עם הקהל שלנו, אנחנו חייבים להיראות יותר טוב. זאת הזדמנות טובה מבחינתנו להחזיר את הכבוד שקצת הלך לאיבוד במשחקים האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully