וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם ניצחה 2:3 את ויטסה בבכורה של קונטה, 2:2 לרומא

התרנגולים כבר הובילו 0:3, אבל כמעט איבדו את היתרון, דסה שיחק 90 דקות. רומא שוב לא ניצחה את בודו גלימט וסחטה תיקו

תקציר: טוטנהאם - ויטסה 2:3/ספורט1

משחקי המחזור הרביעי בקונפרנס ליג נערכו הערב (חמישי) ובנוסף למשחקי הקבוצות הישראליות ויריבותיהן בכל בית, יהיו גם מספר משחקים מסקרנים במיוחד ובראשם הבכורה של אנטוניו קונטה בטוטנהאם שניצחה בקושי 2:3 את ויטסה. עוד קודם לכן נערכו מספר משחקים במנה המוקדמת, כאשר פרטיזן בלגרד וביברס נאתכו נפרדו ב-1:1 בחוץ מול גנט. בבית א' בו נמצאת מכבי תל אביב, גברה לאסק לינץ 0:2 על אלשקרט.

סשה הורבאת שחקן לאסק לינץ. רויטרס
עשו את שלהם. שחקני לינץ/רויטרס

בית א'

לאסק לינץ - אלשקרט 0:2

האורחת נותרה ללא נקודות במפעל גם בתום המחזור הרביעי, בעוד האוסטרים נותרו צמודים בפסגה למכבי תל אביב, ויילכו איתה ראש בראש עד הסוף בקרב על ראשות הבית. קייטו נקאמורה היפני כבש צמד עבור לאסק, כשאת הראשון כבש בדקה ה-12 מבישול של כריסטוף מונשיין, ואת השני הוסיף בדקה ה-87 לאחר שנהנה מעבודת הכנה של הונג יון-סוק.

עוד בוואלה!

חמישי בליגה האירופית: זהבי ופ.ס.וו מחפשים נקמה מול מונאקו

לכתבה המלאה
ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד חוגג שער בדרבי מול הכוכב האדום. Srdjan Stevanovic, GettyImages
פרטיזן יצאה עם נקודה. נאתכו/GettyImages, Srdjan Stevanovic

בית ב'

גנט - פרטיזן בלגרד 1:1

אחרי שהבלגים ניצחו 0:1 בסרביה ושמרו על מאזן המושלם, הצליחה פרטיזן לקחת נקודות לראשונה ממוליכת בית ב'. ביברס נאתכו פתח בהרכב האורחת והשלים 76 דקות לפני שהוחלף על ידי מילאן סמיליאניץ'. יונס מלדה לא היה בסגל המארחת, שנחלצה מהפסד ביתי בזכות שער שוויון של טאריק טיסודאלי ההולנדי, שמחק שער יתרון של סלובודן יורוסוביץ' מהדקה ה-65.

פלורה טאלין - אנורתוזיס 2:2

הקפריסאים צעדו ביתרון 0:2 לאחר שערים של כריסטופי ופופוביץ' במחצית הראשונה, אך אסף צור - שפתח בין הקורות - ספג שני שערים תוך ארבע דקות (55 ו-58) ואנורתוזיס יצאה רק עם נקודה, והיא עדיין ללא ניצחון.

מאמן רומא ז'וזה מוריניו מאוכזב. רויטרס
רומא במצב טוב למרות השישייה? מוריניו/רויטרס

בית ג'

רומא - בודו/גלימט 2:2

אחרי ה-6:1 המשפיל בנורבגיה, לא הצליחה רומא לנצח את בודו גלימט גם בבית. האורחת כבר הייתה קרובה להפתיע שוב, אבל רוג'ר איבנייז הצליח לאזן בדקה ה-84 אחרי בישול של בורחה מאיורל ומנע מז'וזה מוריניו עוד הפסד. אולה סולבאקן העלה את בודו גלימט ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, סטפן אל שעראווי איזן בדקה ה-54, אריק בותהיים החזיר את היתרון לאורחת בדקה ה-65, אבל כאמור איבנייז קבע שוויון בדקה ה-84. ".

משחק נוסף:

זוריה - צסק"א סופיה 0:2

תקציר: רומא - בודו גלימט 2:2/ספורט1

בית ד'

אלקמאר - קלוז' 0:2

ראנדרס - יאבלונץ 2:2

שחקני פיינורד חוגגים. Pieter Stam de Jonge / ANP / AFP, GettyImages
יתקרבו להבטחת הפסגה? שחקני פיינורד חוגגים/GettyImages, Pieter Stam de Jonge / ANP / AFP

בית ה'

אוניון ברלין - פיינורד 2:1

ההולנדים קרובים מאוד להבטיח את המקום בשלב הבא, לפחות בשלב 32 הגדולות אחרי ניצחון שלישי ושני מול אוניון ברלין, שנותרה עם שלוש נקודות בלבד. לואיס סיניסטרה (15), כריסטופר טרימל איזן (41), אבל סיריל דסרס (72) סידר לאורחת ניצחון. כריסטוף טרימל ספג צהוב שני והורחק בדקה ה-87, סרדיק טויכרט הורחק באדום ישיר בדקה ה-89 ושניהם לא ישחקו נגד מכבי חיפה.

בית ו'

לינקולן - סלובן ברטיסלבה 4:1

פאוק סלוניקי - פ.צ. קופנהאגן 2:1

אנטוניו קונטה מאמן טוטנהאם. רויטרס
הקבוצה שלו כמעט קרסה מול ויטסה. קונטה/רויטרס

בית ז'

טוטנהאם - ויטסה 2:3

התרנגולים פתחו נהדר את משחק הבכורה של אנטוניו קונטה בתפקיד, אבל לאט לאט השתחרר להם הטוטנהאם והם כמעט שמטו יתרון 0:3 ביתי. יונג מין סון (15), לוקאס מורה (22) ושער עצמי של יקוב ראסמוסן (28) סידרו לטוטנהאם יתרון מבטיח, אבל האחרון כבש שער לצד הנכון בדקה ה-32 ומאתוס ברו הוסיף עוד אחד בדקה ה-39. כריסטיאן רומרו הותיר את המארחת בעשרה שחקנים בדקה ה-59 עם צהוב שני ואז ויטסה חטפה שני אדומים: בדקה ה-81 זה היה דניליו דוקי וכעבור ארבע דקות מרכוס שוברט הותיר את חבריו בתשעה שחקנים.

משחק נוסף:

ראן - מורה 0:1

הארי קיין שחקן טוטנהאם חוגג עם סרחיו רגילון. רויטרס
ניצחון קשה מאוד. קיין ורגילון/רויטרס

בית ח'

קייראט - קרבאח 2:1

שתי הקבוצות שהדיחו השנה בשלבי המוקדמות השונים קבוצות ישראליות (קייראט את מכבי חיפה, קרבאך את מ.ס. אשדוד) נפגשו, כשאזרים יצאו עם הניצחון. איברהימה וואג'י (58) ועבדאללה זוביר (72) כבשו לזכות המנצחת, שעלתה לראש בית ח'.

משחק נוסף:

אומוניה ניקוסיה - באזל 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully