וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער ובישול לעבדה נגד פרנצווארוש, משחק בלהות לז'וזואה

החלוץ הכין לפורוהאשי וכבש בעצמו, סלטיק ניצחה 2:3. אקס באר שבע גרם לשני פנדלים בתבוסה 4:1 של לגיה ורשה נגד נאפולי. 90 דקות לזהבי בתיקו המאכזב של פ.ס.וו במונאקו

תקציר: פרנצווארוש - סלטיק 3:2/ספורט1

המחזור הרביעי בליגה האירופית מתקיים הערב (חמישי), כשבמוקד ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן רשמו תיקו מאכזב נגד מונאקו בחוץ. בשעה זו, סלטיק עם ליאל עבדה וניר ביטון מתארחת בבודפשט אצל פרנצוורוש.

בית א'

ברונדבי - ריינג'רס 1:1

(כבש לברונדבי: לאון באלוגון, עצמי, 45. לריינג'רס: יאניס חאג'י, 77)

ליון - ספרטה פראג 0:3

(כבשו: איסלאם סלימאני, 61 ו-63, קארל טוקו-אקאמבי, 92)

בית ב'

מונאקו - פ.ס.וו איינדהובן 0:0

ערן זהבי וחבריו קיוו לנקום בקבוצה מהנסיכות על ההפסד הדרמטי 2:1 נגדה במחזור הקודם, אבל הציגו יכולת חלשה ולא הצליחו להמשיך בכושר ההבקעה מה-2:5 על טוונטה במשחק האחרון בליגה ההולנדית. החלוץ הישראלי השלים 90 דקות ורשם איום אחד לעבר השער, שלא היה מספיק מדויק, ולא הצליח להכריע הפעם לטובת פ.ס.וו, שהתרחקה משמינית הגמר כשנותרה במקום השלישי, כאשר במחזורים הבאים מחכים לה משחק בית נגד שטורם גראץ וביקור אצל ריאל סוסיאדד. מונאקו, שהייתה קרובה לכבוש בדקה ה-67 כשהגנת האורחת הצילה נגיחה מקו השער, נותרה במקום הראשון הודות לתיקו במשחק המקביל.

משחק נוסף:

ריאל סוסיאדד - שטורם גראץ 1:1

(כבש לסוסיאדד: אלכסנדר סורלות', 53. לשטורם גראץ: יאקוב יאנטשר, 38)

עוד בוואלה!

מאמנו של אלי דסה: "הלוואי שהיה לנו סקורר מוכח כמו ערן זהבי"

לכתבה המלאה
ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. רויטרס
תיקו פושר לפ.ס.וו איינדהובן. ערן זהבי/רויטרס

בית ג'

לגיה ורשה - נאפולי 4:1

אחרי שהביסה את הפולנים 0:3 במחזור הקודם, מוליכת הליגה האיטלקית רשמה ניצחון שני ברציפות באירופה למרות שלוצ'יאנו ספאלטי העמיד הרכב משני. מאהיר אמרלי העלה את לגיה ליתרון כבר אחרי 10 דקות, אבל במחצית השנייה נאפולי קיבלה שני פנדלים שנגרמו על ידי ז'וזואה, אותם ניצלו פיוטר ז'לינסקי (51) ודריס מרטנס המחליף (75) כדי להפוך את התוצאה, לפני שהירווינג לוסאנו (79) ואדם אונאס (90) סגרו עניין והבטיח לפרטנופיי שלוש נקודות.

צפו בטעויות של ז'וזואה בתבוסה 4:1 של לגיה נגד נאפולי

תקציר: לגיה ורשה - נאפולי 4:1/ספורט1
שחקן לגיה ורשה ז'וזואה מכשיל את שחקן נאפולי מתאו פוליטאנו. PressFocus/MB Media, GettyImages
משחק בלהות. ז'וזואה מכשיל את פוליטאנו/GettyImages, PressFocus/MB Media

לסטר - ספרטק מוסקבה 1:1

אחרי ה-3:4 על הרוסים בחוץ, השועלים קיוו לרשום ניצחון נוסף שיכניס אותם לתמונת העלייה לשלב הבא, אבל פטסון דאקה שכבש רביעייה במפגש הקודם בין הקבוצות סגר 71 דקות ללא שער וספרטק השיגה נקודה שמשאירה לה סיכוי להעפיל, למרות שהיא במקום האחרון כרגע. ויקטור מוזס כבש לזכות האורחת (51), דניאל אמארטיי השווה (58) וג'יימי וארדי החמיץ פנדל שיכול היה להעניק ללסטר ניצחון חשוב (75).

פאטסון דאקה שחקן לסטר סיטי. רויטרס
הפעם הוא לא חגג מול ספרטק. דאקה/רויטרס

בית ד'

אולימפיאקוס - איינטרכט פרנקפורט 2:1

כבש לאולימפיאקוס: יוסף אל ערבי, 12. לפרנקפורט: דאיצ'י קמאדה, 17 וינס האוגה, 92)

אנטוורפן - פנרבחצ'ה 3:0

כבשו לפנר: מרט יאנדאס, 8, מקס מאייר, 16 ומרגים ברישה, 29)

בית ה'

מארסיי - לאציו 2:2

בתום משחק מטלטל והפכפך בסטאד ולודרום, הקבוצה הביתית שוב סיימה בתיקו - כמו בכל משחקיה בליגה האירופית העונה, אך לפחות נמנעה מהפסד בזכות שער שוויון מאוחר שמנע מהאיטלקים להתקרב למקום הראשון. פנדל מוצלח של ארקדיוש מיליק (33) דווקא הציב את מארסיי ביתרון, אבל עמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, פליפה אנדרסון איזן (47). צ'ירו אימובילה השלים את המהפך (49) ולאציו כבר התקרבה לשלוש הנקודות, אבל דימיטרי פאייה (82) כבש את השני של הצרפתים וקבע חלוקת נקודות בסיום.

משחק נוסף:

גלאטסראיי - לוקומוטיב מוסקבה 1:1

(כבש לגלאטסראי: סופיאן פגולי, 43. ללוקומוטיב: פרנסואה קמאנו, 73)

צפו ב-2:2 בין מארסיי לבין לאציו

תקציר: מארסיי - לאציו 2:2/ספורט1

בית ו'

בראגה - לודוגורץ 2:4

(כבשו לבראגה: אל מוסראטי 2', יורי מדיירוס 37', גאלנו 40', מריו גונסאלס 73'. ללודוגורץ: פיירוס סוטיריו 33', איגור פלסטון 79')

משחק נוסף:

הכוכב האדום בלגרד - מיוטילן 1:0

(כבש למיוטילן: גלור קאנגה, עצמי 56')

ליאל עבדה סלטיק עם קיוגו הורוהאשי חוגג. רויטרס
שיתוף פעולה נהדר. עבדה חוגג עם פורוהאשי/רויטרס

בית ז'

פרנצווארוש - סלטיק 3:2

הסקוטים השלימו דאבל על ההונגרים ורשמו את ניצחונם השני במפעל, בכיכובו של ליאל עבדה. הישראלי בישל לקיוגו פורוהאשי כבר בדקה השלישית והיפני החזיר לו טובה בדקה ה-60, כשעבדה ניצל זאת כדי לכבוש לראשונה מאז סוף ספטמבר. בתווך, ז'וטה (23) הבקיע את השני. אולכסנדר זובקוב השווה זמנית (11) ובהמשך מירטו אוזוני צימק (86) עבור המארחת, שאיבדה סיכוי להעפיל משלב הבתים.

צפו בתקציר: לברקוזן דרסה 0:4 את בטיס, מהומה בסיום

תקציר: באייר לברקוזן - ריאל בטיס 0:4/ספורט1

באייר לברקוזן - ריאל בטיס 0:4

אחרי שמעדה במשחק החוץ מול הספרדים, לברקוזן חזרה לנצח בגדול ופתחה פער של שלוש נקודות בפסגת הבית הודות לתצוגה ענקית של מוסא דיאבי. שער של ג'רמי פרימפונג נפסל לגרמנים (24) בעקבות נבדל, אבל לקראת ההפסקה אף אחד לא מנע מדיאבי להעלות את המארחת ליתרון (42). במחצית השנייה, הצרפתי השלים צמד (52) ואז בישל לפלוריאן וירץ (86) ולנאדים אמירי (90), שסתמו את הגולל על בטיס. נאביל פקיר וקארים דמירבאי הורחקו בתוספת הזמן אחרי עימות בעקבות עבירה גסה של שחקן האורחת.

בית ח'

גנק - ווסטהאם 2:2

הקבוצה של דייויס מויס נעצרה אחרי חמישה ניצחונות בכל המסגרות, אחרי שספגה לראשונה בליגה האירופית ושמטה יתרון בדקות הסיום. ג'ון פיינסטיל העניק לגנק יתרון מוקדם (5), סעיד בנרחמה הפך עם צמד (59, 82) והפטישים כבר הרגישו את הניצחון בידיים, אולם שער עצמי של תומאש סוצ'ק (88) גזל מווסטהאם את שלוש הנקודות.

דינמו זאגרב - ראפיד וינה 1:3
כבשו לדינמו זאגרב: ברונו פטקוביץ' 12', קומנן אנדריץ' 34', יוסיפ סוטאלו 83'. לראפיד: כריסטוף קנאסמולנר 8')

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully