וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חודש: הפועל חולון חוזרת לליגת האלופות ומארחת את קלוז'

עודכן לאחרונה: 2.11.2021 / 21:31

הסגולים יקוו להשכיח את התבוסה בירושלים ולחזור לחדות שאיפיינה אותם במשחק הפתיחה האירופי בברינדיזי. יריבתם הרומנית עומדת העונה על מאזן 0:12 בכל המסגרות, ומציגה (איך לא) אקס "ישראלי"

ארבעה שבועות חלפו מאז ניצחונה האסטרונומי של הפועל חולון בברינדיזי במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, ומחר (רביעי, 19:45) היא תחזור לזירה האירופית כשתקיים את הופעת הבכורה הביתית שלה נגד קלוז' נאפוקה הרומנית.

שחקן הפועל חולון סטיבן גריי. דני מרון
איש המפתח של החולונים. סטיבן גריי/דני מרון

בכמה מילים: היריבה הרומנית הספיקה כבר לנצח פעמיים ולהתייצב במפתיע במקום הראשון, כך שהמשחק הזה מפגיש את שתי הקבוצות היחידות שלא הפסידו עדיין בבית ז'; יש לכך חשיבות מכרעת לאור העובדה שרק מי שתזכה בראשות הבית תעפיל אוטומטית לטופ 16, ולא תזדקק לעבור בסדרת פליי-אין נגד יריבה מבית אחר.

במרכז ההתמודדות: סטיבן גריי. בצל הפיכתם של ג'ו רגלנד וכריס ג'ונסון לבאנקרים בקו האחורי, בולט חוסר היציבות של גריי. בארנה היו לו כמה החטאות בזריקות חופשיות לחלוטין, והמאמן מאוריציו בוסקאליה ישמח לקבל ממנו - כמו מרבים אחרים - את הכושר שהפגין לפני חודש באיטליה, אז הוביל את רשימת הקלעים עם 20 נקודות.

הנתונים: המומנטום המרשים של חולון, שבא לידי ביטוי במשחק הגנה אגרסיבי ובנטייה לפתח משחק ריצה דורסני, אבד מעט. בשבוע שעבר היא ניצחה בקושי את גלבוע/גליל ושלשום הובסה 104:84 בירושלים לאחר שספגה 17 שלשות. הפעם, לפחות על הנייר, נדמה שלא זו תהיה הבעיה; הרומנים קלעו עד כה 12 שלשות בלבד בשני המשחקים שלהם בליגת האלופות ופגעו רק ב-24.5 אחוזים.

עוד בוואלה

רביעי ביורופקאפ: גלבוע מחפשת ניצחון ראשון, אילת תתקרב לעלייה?

לכתבה המלאה
- שחקן מכבי ראשון לציון פטריק ריצ'רד. לירון מולדובן
אי אפשר בלי "אקס ליגת העל". ריצ'רד/לירון מולדובן

היריבה: קלוז' נאפוקה עשתה את הדרך לשלב הבתים באמצעות המוקדמות, ולמעשה עומדת על מאזן של 0:12 בכל המסגרות עד כה העונה. לקרוא לה קבוצה רומנית אולי יהיה מעט יומרני; שחקניה המקומיים עוד לא קלעו נקודה העונה, והיא נשענת על שני מתאזרחים ועל זרים מארה"ב, קובה, סרביה ובוסניה והרצגובינה.

שימו לב ל: פטריק ריצ'רד. אקס מכבי ראשון לציון, שמאז הקדנציה שלו בישראל הספיק לעבור בבדאלונה, בניו זילנד וברג'ו אמיליה. האמריקאי בעל האזרחות הרומנית הוא הוא צובר הנקודות העיקרית של קלוז', קלע בממוצע 20.5 נקודות בשני המשחקים הקודמים (18.3 במוקדמות) והוסיף גם חמישה ריבאונדים ו-5.4 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully