וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הפסידה 118:112 לאטלנטה, תשע נקודות לאבדיה

רצף שלושת הניצחונות של הוויזארדס נעצר מול ההוקס החזקים (26 ליאנג). הישראלי היה אפקטיבי ב-18 דקות שקיבל (4 מ-5 מהשדה) והוסיף 2 ריבאונדים

וושינגטון וויזארדס חוגגת את הניצחון על בוסטון סלטיקס/מתוך טוויטר

פתיחת העונה הטובה של וושינגטון נעצרה הלילה עם הפסד 118:111 מול אטלנטה החזקה. אחרי ששיחק 4 דקות וקלע רק שלוש נקודות מול בוסטון, דני אבדיה היה הפעם יעיל בהרבה. הוא שיחק 18 דקות, אבל סיפק תשע נקודות (4 מ-5 מהשדה) ו-2 ריבאונדים. אבדיה היה פעיל בעיקר ברבע השני שבו וושינגטון חזרה לעניינים עם דאנק מקרוב, שלשה וסל יפה מאוד בצבע אחרי שהוא הטעה את השומר שלו וסיים בצבע.

דני אבדיה וושינגטון מול דנילו גלינארי אטלנטה. רויטרס
ממשיך בפתיחת העונה הסולידית שלו. אבדיה שומר על גלינארי/רויטרס

אלא שההוקס היו עם ידם על העליונה הרבה בזכות טריי יאנג שצלף 26 נקודות וקלינט קאפלה שחגג בצבע עם 26 ו-12 ריבאונדים. מנגד, בראדלי ביל קלע 19 מתוך 24 הנקודות שלו במחצית הראשונה, אך וושינגטון לא הצליחה לנצח ובכך לשחזר את פתיחת העונה הכי טובה שלה מאז 1974. הנתון הדי מדהים במשחק הזה הוא ששתי הקבוצות סיימו עם 100 אחוז מהקו. אטלנטה עם 29 קליעות מתוך 29 בעוד שוושינגטון קלעה את כל 16 קליעות העונשין שלה.

קייל קוזמה (18) וספנסר דינווידי (14 ו-10 אסיסטים) סיפקו את המספרים שלהם, אבל הפעם זה לא הספיק מול ההוקס שפתחו פער של 11 ברבע הראשון והצליחו לשמור על היתרון שלהם עד לסיום, למרות ניסיון קאמבק של וושינגטון ברבע השני. המשחק הבא של הוויזארדס יהיה בבית מול טורונטו בלילה בין רביעי לחמישי (01:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully