וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן: "קשה לקבל את זה ברמה האישית, אני רוצה לתרום"

2.11.2021 / 8:48

מכבי תל אביב ממשיכה לדרוס. המתאזרח רשם את משחקו הטוב ביותר וסיפר על הייבוש והתקופה הקשה שעוברת עליו: "ככה זה בקבוצה טובה, כשממשיכים לנצח זה לא הזמן לבקש דקות"

מכבי תל אביב המשיכה אמש (שני) את התקופה המצוינת שלה כשהשלימה ניצחון חמישי בחמישה משחקי בית עם 69:99 קליל על בני הרצליה והיצמדות לראשות הטבלה בליגת העל. הצהובים שטפו את המשחק מהרגע הראשון וברחו להפרש של מעל 20 הפרש כבר במחצית הראשונה בדרך לניצחון המשכנע.

"אנחנו במומנטום טוב, עובדים כמו שצריך באימונים. הרבה מאוד מהקרדיט הולך לצוות המקצועי, לעוזרי מאמנים, ליאניס ולרגב. מה שהכי אפשר לראות זה שאנחנו מתחברים יותר ויותר. אנחנו נהנים על המגרש", אמר עוז בלייזר שהוביל שישה קלעים בספרות כפולות עם 18 נקודות, "אנחנו לא מתרכזים בקבוצות האחרות ובפערים או לא פערים. אנחנו עושים למשחק הכנה כמו למשחקי יורוליג ומתרכזים בעיקר בעצמנו. כולם יכולים לראות כמה הקהל של מכבי הוא כוח עצום וכמה הוא היה חסר לנו בעונה שעברה. זה מטורף. אני מקווה שניקח את המומנטום הזה ושנמשיך לשחק בלי הקהל ושנביא את האנרגיות מבפנים, השטף של הקבוצה הוא ברמה גבוהה".

בלייזר נשאל מתי היכולת הטובה תוביל אותו לשחק גם ביורוליג וענה בצניעות: "מתי שהמאמן יקרא לי, אני עובד קשה ומוכן להזדמנות שתגיע. זה יכול לקחת גם חודש, אני בטוח שאם אני אעבוד הקשה ההזדמנות תגיע".

עוז בלייזר, מכבי תל אביב מול דורי סהר, בני הרצליה. דני מרון
מחכה להזדמנות שלו גם ביורוליג. עוז בלייזר/דני מרון

מי שרשם את משחקו הטוב ביותר העונה היה ג'ייק כהן שקלע 10 נקודות ב-22 דקות. כהן לא שיחק ולו דקת יורוליג אחת העונה, ונראה מתוסכל מאוד על אזרחי במשחקי הקבוצה באירופה. גם בליגה הדברים לא הסתדרו לו עד אמש, אבל נראה שלפחות בכל הנוגע לכדורסל הוא חוזר לעצמו.

"אני חושב ששיחקתי טוב נגד ירושלים גם אם לא קלעתי, הייתי בסיטואציות האלה גם בעבר", סיפר כהן בצניעות, "כשאתה משחק עם 15 שחקנים במכבי, הדבר היחיד שאתה יכול לשלוט עליו זה איך אתה מגיב. או שאתה מוכן ויוצא מזה, או ממשיך כרגיל, הניסיון שלי לימד אותי להישאר מוכן וההזדמנות שלי תגיע".

ג'ייק כהן, אנג'לו קלויארו שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
גם הוא מחכה לדקות ראשונות ביורוליג. ג'ייק כהן/דני מרון

כשהוא נשאל על כמה חשוב לו לשחק גם ביורוליג ענה: "זה חשוב לי אבל הדבר המשמעותי הוא לעזור למכבי לנצח משחקים, אם המאמן מחליט שהתפקיד שלי הוא לא לשחק, אני אקבל את זה. אני לא יאהב את זה, אבל אני אכבד את זה. אם אנחנו ממשיכים לנצח, זה לא הזמן הנכון בשבילי לדרוש דקות או משהו כזה, אנחנו משחקים טוב מאוד עכשיו, משתפרים גם בליגה וגם ביורוליג, זה משהו קשה לקבל ברמה האישית, אני רוצה לתרום, אבל ככה זה הולך כשאתה משחק בקבוצה טובה, אתה צריך להישאר צנוע".

כהן החל גם השנה במיזם בחודש נובמבר להעלאת המודעות לסרטן ובריאות גברים על ידי גידול שפם, כשחלק משחקני מכבי תל אביב יחברו אליו. "אני לא יודע מי יחבור אליי עם השפם. אני אגייס כסף שוב בשביל בריאות הגברים וחקר הסרטן, זה משהו שמאוד ממלא אותי. אני אשתמש בזה כדי לגייס כסף, וזה די מגניב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully