וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: גלבוע מחפשת ניצחון ראשון, אילת תתקרב לעלייה?

2.11.2021 / 15:49

הקבוצה מגן נר רוצה להישאר בחיים באירופה כשתארח את רג'יו אמיליה (19:00) שמגיעה עם מכת קורונה בקבוצה. הדרומיים יארחו את רילסקי (19:30) וניצחון ישים אותם בעמדה נהדרת לקראת עליית שלב

משחקי הקבוצות הישראליות ביורופקאפ יימשכו מחר (רביעי). הפועל גלבוע/גליל תחפש ניצחון בכורה בבית ד' כשתארח את רג'יו אמיליה האיטלקית שגברה עליה בסיבוב הראשון 70:93. הפועל אילת תרצה להתקרב לעלייה לשלב הבא כשתפגוש בבית את רילסקי ספורטיסט הבולגרית עליה גברה בחוץ 86:94.

שחקן הפועל גלבוע/גליל רוני הארל. אודי ציטיאט
הפעם הזרים כן ישחקו. הארל/אודי ציטיאט

הפועל גלבוע/גליל - רג'יו אמיליה (19:00)

משחק ההזדמנות האחרונה של גלבוע/גליל באירופה. הפסד של הקבוצה של גיא קפלן לרג'יו אמיליה עשוי לסיים רשמית את הסיכוי שלהם להעפיל לשלב השני. בגלבוע נמצאים במגמת שיפור ממשחק למשחק, ואחרי שהתבזו בשבוע שעבר בסראטוב כשהופיעו ללא זרים, הם מאמינים ביכולתם להמשיך את המומנטום מהליגה ולנצח את היריבה האיטלקית. בקבוצה מרוצים מהכניסה המהירה של דרק קוק לעניינים ומקווים שיראה ניצוצות גם נגד רג'יו אמיליה.

היריבה האיטלקית נחתה בישראל ללא חלק מהצוות שנדבק בקורונה בימים האחרונים וללא השחקן הוותיק אנדראה צ'ינצ'ריני שנמצא גם כן חיובי לנגיף.

שחקן הפועל אילת אוונגלוס מנצאריס. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
שב לסגל. מנדזריס/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

הפועל אילת - רילסקי ספורטיסט (19:30)

הקבוצה של אריאל בית הלחמי שבה לעיר הדרומית אחרי מסע שנמשך כמעט שבוע וכלל ניצחון בפולין והפסד בגן נר. באילת יודעים שניצחון על הבולגרים בבית ישים אותם בעמדה נהדרת לעלייה לשלב הבא, אך מגיעים במצב לא טוב מכיוון שלא מעט שחקנים עייפים אחרי דקות משחק רבות. ונגליס מנדזריס ישוב לסגל אחרי שלא התלבש בגן נר, אך צפוי לעזוב בקרוב ובאילת עושים מאמצים למצוא לו מחליף. שהיד דיוויס ימשיך לקבל קרדיט, כשבאילת מקווים שכבר השבוע ינחת בארץ כריסטיאן דוליטל שקרוב לסיים את העונה שלו בפורטו ריקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully