וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-3 נקודות. השחקנים שמכבי תל אביב תרוויח בזכות הניצחון בקרית שמונה?

1.11.2021 / 9:35

קובאס כבש שער שבקרית שלום חיכו לו מאוד ועכשיו הצהובים מקווים שהוא ישתחרר וייפתח. הרננדס שספג ביקורות רבות נראה יותר בטוח ושמח וחלאיילה קיבל פרס על ההתנהלות החיובית. החיפושים אחר מאמן בהילוך גבוה, אבל יצחקי מוכן לאפשרות שינהל את המשחק נגד הלסינקי ואת הדרבי

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

הניצחון 1:3 של מכבי תל אביב שלשום בקרית שמונה שפתח את העידן שאחרי פטריק ואן לוון, אמור, מבחינת גורמים במועדון, לשרת כמה שחקנים שהיו במצב רוח מאוד ירוד באחרונה. המאמן הזמני ברק יצחקי דיבר בסיום המשחק וגם לפניו על כך שיש בקבוצה שחקנים שמבינים לאן מכבי תל אביב הידרדרה העונה ובשל כך הם מאוד לחוצים כי הם מבינים שיש מהם ציפיות רבות. בין היתר הכוונה הייתה לברנדלי קובאס.

לא בטוח שיצחקי היה משאיר את קובאס על הדשא אחרי ההופעה החלשה מאוד שלו במחצית הראשונה, אבל השער היפה שלו בתוספת הזמן קבע שוויון מאוד חשוב ההפסקה וסייע באופן משמעותי למהפך שעשתה מכבי תל אביב במחצית השנייה. כעת מקווים בקרית שלום שההולנדי ייקח את השער הזה לשדרוג היכולת שלו ובעיקר לבניית הביטחון העצמי שמאוד נפגע.

שחקנים בקבוצה העידו אתמול שקובאס היה מאוד מופנם באחרונה ושהוא לבטח לא היה מרוצה מכך שמאמן הולנדי שהביא אותו ומדבר בשפתו, הוא גם זה שנזרק הביתה בשל התוצאות הרעות שהוא שותף בכיר להן. אגב לגבי השער ממרחק שכבש שחקן הכנף, במכבי תל אביב כל העת מדרבנים אותו להעז ולבעוט מחוץ לרחבה, מקומות שהוא יודע להבקיע מהם. אחרי השער היפה שהבקיע, מקווים במועדון שמשהו ייפתח ושהשחקן שתולים בו הרבה תקוות, יתחיל לפרוע שטרות ובעיקר יחזור ליכולת שהציג במשחק הראשון בו פתח בהרכב מול מכבי חיפה.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם לואיס הרננדס. מאור אלקסלסי
משחק שיחזיר את חודוות המשחק? לואיס הרננדס/מאור אלקסלסי

קובאס אמור להיות אחד מהמוציאים לפועל, אבל שחקן מהצד השני במגרש שאיבד הרבה מניות בקבוצה הוא לואיס הרננדס וגם הוא היה זקוק לזריקת מרץ. שלשום הוא כבש שער לא אופייני בבעיטה חזקה לחיבורים, אבל דווקא בזכות זה מקווים במכבי תל אביב שמשהו מחדוות המשחק תשוב אליו ושהבלם הספרדי יחזור לפחות ליכולת שאפיינה אותו בעונתו הראשונה ושבגללה הוא הפך, מבחינת פטריק ואן לוון, לשחקן המועדף בקבוצה.

הרננדס חזר להרכב שלשום אחרי ההרחקה מול מכבי נתניה ולשחקנים רבים בקבוצה יש הרגשה שהוא היה צריך את השער שכבש במחצית השנייה כדי לחזק את הביטחון שלו. אגב, בניגוד לתקופת ואן לוון, הרננדס לא נשלח להוציא בקרית שמונה הוצאות חוץ ומדובר במשב רוח מרענן מאוד מבחינת הצהובים. הוצאות החוץ הארוכות שלו לא הובילו ליותר מדי מהלכים התקפיים מסוכנים מבחינת מכבי תל אביב ולרוב הן היו התחלה של התקפות מתפרצות של היריב. לא בטוח שברק יצחקי לגמרי זנח את האלמנט הזה ואולי גם המאמן הבא של מכבי תל אביב ירצה לחזור לזה, אבל הנוכחות של הספרדי ברחבה בשער שכבש, גם אם זה החל בכלל בכדור קרן, הוכיחה אולי לגורמים במכבי תל אביב שעדיף שהבלם הספרדי יהיה ברחבה ולא יתבזבז בזריקת כדורים אנמיים ממרחק של 30 מטר.

השחקן השלישי שכבש שלשום הוא אוסמה חלאיילה וגם מהשער הזה מקווים במכבי תל אביב ליהנות בהמשך. במכבי תל אביב מאוד מרוצים מהגישה של החלוץ, שרואה את סטיפה פריצה מועדף על פניו באופן קבוע ובכל זאת לא מוריד את הראש ולא מאבד מצב רוח. בקבוצה שמו לב עד כמה הוא היה פעיל על הספסל במשחק מול קרית שמונה, קפץ בשערים שנכבשו עד שנכנס כמחליף, ונהנה בסוף גם משער אישי שלו שדאג לסדר למכבי תל אביב ניצחון בטוח של 1:3 במקום הסתבכות ולחץ בדקות האחרונות.

שחקן מכבי תל אביב אוסמה חלאיילה. מאור אלקסלסי
במכבי תל אביב מאוד מרוצים ממנו. חלאיילה/מאור אלקסלסי

במכבי תל אביב ימשיכו הבוקר בהכנות למשחק מול ה.י.ק הלסינקי ביום חמישי במסגרת הקונפרנס ליג ויפזלו כבר גם לעבר הדרבי ביום ראשון הבא. המגעים לצירוף מאמן נמשכים ולברק יצחקי נמסר כי הוא צריך להיערך לכל תרחיש, כולל לכך שיעביר את שני המשחקים הקרובים באירופה ובליגת העל כמאמן על הקווים. אם יגיע מאמן חדש שהוא לא ולאדן איביץ', לא מן הנמנע שהוא יישב לצפות בקבוצה מהיציע וייתן ליצחקי להדריך מהקווים את השחקנים שהוא מכיר היטב.

לקראת משחקי המחזור ה-9 בליגת העל/ספורט1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully