וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני המפגש עם מכבי תל אביב: ה.י.ק הלסינקי זכתה באליפות פינלנד

1:1 דרמטי במחזור האחרון מול הטוענת לכתר קופס, השאיר את התואר אצל האלופה שחגגה בפעם ה-31. סלביה פראג, יריבת מכבי חיפה בחמישי, ניצחה 0:2 את ויקטוריה פלזן במשחק העונה בצ'כיה

תקציר: ה.י.ק הלסינקי - מכבי תל אביב 5:0/ספורט1

ארבעה ימים לפני שהיא מגיעה לבלומפילד כדי להתארח אצל מכבי תל אביב בקונפרנס ליג (חמישי, 19:45, ספורט4) חגגה ה.י.ק הלסינקי זכייה נוספת באליפות פינלנד אחרי 1:1 במחזור האחרון במגרשה של הטוענת לכתר קופס. ניצחון היה מעלה את המארחת לפסגה ומסדר לה אליפות שביעית בהיסטוריה, אבל הלסינקי עמדה בלחץ וחגגה בפעם ה-31.

תכונה רבה הייתה בפינלנד לקראת משחק האליפות הזה, והקבוצות סיפקו את הסחורה בפתיחה. הבלם מירו טנהו נגח פנימה בדקה ה-13 והעניק לאורחת יתרון, אבל קופס חזרה תוך חמש דקות עם שוויון מרגלי הבלם שלה, טאנלי המלאיינן, שהקפיץ 7,890 אוהדים מקומיים (שיא מועדון חדש). מהפך היא לא הצליחה להשיג ובעקבות שלוש תוצאות תיקו רצופות שלה, התואר נשאר בידי שיאנית האליפויות של פינלנד.

השערים במשחק

גם בצ'כיה היה משחק עונה, אם כי בשלב התחלתי יותר, כאשר סלביה פראג שתארח את מכבי חיפה ביום חמישי בקונפרנס ליג, ניצחה 0:2 את המוליכה ויקטוריה פלזן וצימקה את הפער ממנה לנקודה בלבד. לינגר דחק מקרוב (65) וקרמנצ'יק חתם במתפרצת (90+5) כשהאורחת ספגה לא פחות משלושה אדומים במהלך המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully