וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בהפועל תל אביב: "אסור להתפרק ככה בבית שבוע לפני הדרבי"

1.11.2021 / 6:30

האדומים מנסים להתאושש מה-3:0 נגד בני סכנין לקראת המפגש עם מכבי תל אביב: "התוצאה הזויה ביחס למשחק". בן ביטון כעס: "צריכים להתבייש אחד-אחד". בקבוצה זעמו על בזבוזי הזמן של היריבה: "קנדיל כל הזמן נופל בלי שיש מגע"

תקציר: הפועל תל אביב - בני סכנין 3:0/ספורט1

בהפועל תל אביב ירדו מהדשא אמש (ראשון) עם המון תסכול לאחר ההפסד 3:0 לבני סכנין, כתוצאה משילוב בין היכולת המקצועית וההפסד לבין הכעס על היריבה, השוער שלה מחמוד קנדיל ובזבוזי הזמן. אם במחצית עוד היה ויכוח על סף עימות פיזי בין סלים טועמה למנהל הלוגיסטי של סכנין, בדקות האחרונות אנשי הספסל של האדומים צעק לעבר השופטים: "10 דקות כבר לא משחקים", "הוא כל הזמן נופל בלי שיש מגע, אתם לא רואים שזה בזבוז זמן?", כשבירם כיאל מנסה להרגיע את העניינים בין הספסלים וחלק מאנשי האדומים מלווים את השופטים כמעט עד לכניסה לחדרם.

פארליי רוזה, יואב הופמייסטר שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. ברני ארדוב
התפרקו לפני הדרבי. שחקני הפועל תל אביב מתוסכלים/ברני ארדוב

אבל גם בהפועל תל אביב יודעים שעם כל הכבוד לשופטים ולקנדיל, פרט ל-20 הדקות הראשונות זאת לא הייתה אותה קבוצה מחויבת שהופיעה למשחקים נגד בית"ר ירושלים והפועל חדרה. בן ביטון סינן בירידה לחדרי ההלבשה כי "צריכים להתבייש אחד-אחד", שחקנים נוספים מלמלו את המלה בושה והוסיפו: "אסור לקבל ככה 3:0 ולהתפרק בבית שבוע לפני דרבי".

שחקני הפועל היו מתוסכלים בעיקר לאור השליטה הראשונית שלהם ואמרו: "הייתה פתיחה מצוינת, היינו מוכנית טקטית להכל ואפילו הופתענו שהם לא הקשו עלינו. היינו חייבים להבקיע והמשחק היה שלנו, התסכול הוא בגלל שהרגשנו טוב עם המשחק, התוצאה הזויה ביחס למשחק".

עוד בוואלה!

קלינגר: "נצטרך להתאושש מסטירת הלחי הזו". מימר: "האמוציות שיחקו"

לכתבה המלאה
בני טרידובסקי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
פתח במקום דורון ליידנר כברירת מחדל. בני טרידובסקי/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב התגאו בקיץ בסגל הרחב שבנו וקלינגר כיוון לכך שיהיו לו לפחות שני שחקנים טובים על כל תפקיד, אך אפשר היה לראות שאין מי שימלא את חסרונם של אדי גוטליב ודורון ליידנר. במקרה של האחרון, האדומים משביתים את דני גרופר ולמעשה לא החתימו מגן שמאלי, כך שבני טרדובסקי פתח כברירת מחדל.

יכול להיות שטרידובסקי עוד יוכיח שהוא שחקן איכותי, אך הוא לא יכול היה לעזור לאדומים כראוי אתמול בשל חוסר הניסיון שלו. באשר לגוטליב, הוא הבלם היציב ביותר בקבוצה וכשהוא לא נמצא ההגנה נראית פחות טוב. בסגל מלא, הפועל תל אביב של קלינגר יודעת להביא נקודות עם השיניים עם עבודה טקטית נכונה, אולם אתמול זה לא הספיק.

ניר קלינגר אמר בסיום: "התוצאה לא משקפת שום דבר. הייתה לי שיחה עם השחקנים ואמרתי להם שהיא לא משקפת. ניסינו הכל, הגענו להמון מצבים, הפסדנו את המשחק במחצית הראשונה. הייתה לנו פתיחה נהדרת, המון הכנסות כדורים, אבל זה לא נכנס ושם גם הפסדנו את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully