וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "נצטרך להתאושש מסטירת הלחי הזו". מימר: "האמוציות שיחקו"

מאמן הפועל תל אביב חושב על הדרבי ואמר אחרי התבוסה: "אני ושיפוט סיימנו את היחסים, ראיתם לבד מה היה". מאמן סכנין: "בטוח שיעריכו את הניצחון הזה"

תקציר: הפועל תל אביב - בני סכנין 3:0/ספורט1

הפועל תל אביב קיוותה להגיע לדרבי הגדול בשבוע הבא עם רצף של שלושה ניצחונות וכשהיא במקום השני בליגת העל, אבל בטח לא חשבה שתובס 3:0. בני סכנין מנעה זאת ממנה עם ניצחון גדול הערב (ראשון) בבלומפילד. פנדל של בירם כיאל בדקה ה-32, אחרי התערבות של שופטי ה-VAR, ושערים של מוטי ברשצקי ואיברהימה קונטה בתוספת הזמן סידרו שלוש נקודות יקרות לאורחת שנרגעה אחרי השבוע הסוער סביב שרון מימר והתרחקה מהתחתית, במשחק בו איבדה את השוער מחמוד קנדיל שחזר להרכב ונאלץ לצאת בגלל פגיעה בגבו עוד לפני סיום המחצית. האדומים החמיצו לא מעט בפתיחה וסבלו מאוד מחסרונם של אדי גוטליב ודורון ליידנר הפצועים.

שי אליאס, רז טוויזר שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. ברני ארדוב
אכזבה גדולה להפועל תל אביב. שי אליאס עם רז טוויזר/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר המאוכזב אמר: "אין לי הרבה מה להגיד. ניסינו הכול, התוצאה יכולה לקרות אחד לעשרה או 20 משחקים. ניסינו הכול גם ב-0:0 וגם ב-1:0, הגענו למספיק מצבים במחצית הראשונה וגם בשנייה. הימרנו על כל הקופה בפיגור כי רצינו לחזור ולנצח ונחשפנו בחמש הדקות האחרונות באמת בטעויות טיפשיות. התוצאה לא משקפת את מה שהיה במשחק. שיחקנו עם קומבינציות טובות מהצדדים, אבל לא סיימנו, הכדורים שרקו ליד השער. דוידה נכנס טוב למשחק, הכנסנו הרבה כדורים, אבל הרגל המסיימת הייתה חסרה. אני לא יכול לבוא בטענות כלפי הקבוצה שלי. ניסינו הכול עד הדקה ה-85, סכנין עשתה את שלה, הוציאה אותנו משווי משקל עם בזבוזי זמן. אני ושיפוט סיימנו את היחסים שלנו. יש איגוד שופטים שיבדוק את ההחלטות של השופט. אני לא מגיב לשאלות על השיפוט, ראיתם לבד וזהו".

לקראת הדרבי: "אלה החיים. אנחנו משחקים כדורגל התקפי, אי אפשר להגיד שאנחנו לא מנסים, אנחנו יוזמים ומגיעים למצבים. אנחנו צריכים להתאושש מסטירת הלחי הזאת, למרות שאלה דברים שקורים. הנה, באיירן מינכן חטפה חמישייה ממנשגלבאך והתאוששה. המשחק הזה קרה, אנחנו הולכים קדימה. חסרו לנו שני שחקנים משמעותיים וזה לא ניכר במשחק. כמובן שבמחשבה לאחור אולי הימרנו על יותר מדי בדקות האחרונות, אבל בסדר אם לא עושים לא טועים".

הקפטן דן איינבינדר סיכם: "תחילת המשחק הייתה המשך ישיר של המשחק מול חדרה, הגענו להרבה מצבים והיינו חייבים לכבוש. כשאתה לא כובש בסוף אתה עושה טעות קטנה וסופג. קיבלנו שער מפנדל, ניסינו לחזור למשחק אבל ללא הצלחה. היה חסר לנו הברק והקסם שליוו אותנו בתחילת העונה. מאכזב שספגנו גם שער שני ושלישי. נצטרך לקום מזה ולהמשיך הלאה. נכון לרגע זה הפועל תל אביב נמצאת במקום הזה כי היא ניצחה בהרבה משחקים קשים, הראתה הרבה רגעים של אופי. יש פה הרבה שחקנים טובים, ותיקים וצעירים. היום קיבלנו שיעור, שיעור שאם נבוא לא מרוכזים ב-100% אנחנו עלולים להפסיד ובצורה קשה. אסור לנו לשחק כך מול הקהל שלנו בבלומפילד".

לקראת הדרבי: "היום נצטרך לנוח ולנקות את הראש. ממחר נקום חדשים, נתאושש ונעבוד הכי חזק לקראת המשחק הבא. כולנו יודעים ומבינים מה מצפה לנו בשבוע הבא. זה דרבי ומשחק יוקרתי מאוד, אבל כרגע אנחנו צריכים לנוח ולהתאושש, למחוק את המשחק הזה. התוצאה מאכזבת מאוד ולא מתקבלת. נלמד מזה, ננוח, נתאושש ונגיע הכי מוכנים לדרבי".

עוד בוואלה!

שבוע לפני הדרבי: הפועל תל אביב הובסה 3:0 בבית על ידי בני סכנין

לכתבה המלאה
שרון מימר מאמן בני סכנין עם עבדאללה ג'אבר. ברני ארדוב
"עברנו משהו שלימד את המועדון הזה להעריך ניצחונות". שרון מימר עם עבדאללה ג'אבר/ברני ארדוב

מאמן סכנין שרון מימר אמר אחרי המשחק: "ראינו שחקנים שקיבלו סטירה והגיעו למגרש קשה מול קבוצה איכותית במומנטום. היום האמוציות שיחקו, הרגשות, השחקנים הוכיחו שהם גברים ושווים לכל קבוצה בליגה הזו ולא נחותים מאף אחד. אני גאה בהם מאוד. אני בטוח שיעריכו את הניצחון הזה. עברנו משהו שלימד את המועדון הזה להעריך ניצחונות. המסר העיקרי תמיד מהיום והלאה הוא שאם יהיה בסכנין שקט, נעשה דברים יפים. נשמור על עצמנו, אחד על השני כמו שצריך, סכנין תצליח".

עוד הוסיף: "לשמחתי אני כבר מנוסה, עברתי הכול בכדורגל. מי שבא מפוחד גם מפסיד. אנחנו עושים את המקסימום, מנטרלים רעשי רקע, זה חשוב גם לשחקנים שלנו. זה מה שהוביל את הקבוצה לעשות משחק כזה. הרוב תלוי בשחקנים וכל הכבוד להם. אם הם יביאו את האנרגיות האלה לכל משחק, נוכל להצליח. יש רגעים שהם מעט לא שגרתיים במועדון, היו השבוע אימונים הכי טובים שהיו לי כמאמן בשנים האחרונות. היה לי קשה לבחור את ה-11 כי כולם התאמנו מצוין. ההנהלה בנתה קבוצה טובה ועמוקה".

קשר סכנין מוטי ברשצקי: "איך אפשר שלא לשמוח. לנצח בחוץ את המקום השני בליגה בצורה מעוררת כבוד זה משמח. הגענו אחרי סטירה שספגנו. זה משחק מבחן, או שאנחנו מתרסקים ומרימים ידיים או נותנים את הלב והנשמה. יש לי הרבה כבוד כלפי הפועל תל אביב, הביאו אותי מהליגה הלאומית ועשיתי איתם דברים יפים. אני אוהב את המועדון, האוהדים והאנשים. היה לא ראוי שאני אחגוג להם מול העיניים וזהו. טוב שיש ציפיות ולחץ בסכנין. העמידו פה סגל שחקנים מצוין והתוצאות לא תואמות. קיבלנו סטירה נגד מכבי נתניה בדוחא וירד לנו הביטחון, חשבנו שהתאוששנו מול אשדוד ושוב ירדנו. לקבוצה הזו יש יכולות, אם נדע להתנתק מכל הרעשים והבלגן מסביב, נוכל להצליח. אנחנו אוהבים את שרון מימר ויודעים מה הוא שווה. אני אוהב מאוד את שרון. אין לנו שום ספק ביכולת שלו. הכול קשור ליכולת וביטחון, נצטרך לצבור ביטחון וללכת הלאה".

תוצאות המחזור השמיני:

עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב 3:1
הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 0:1
מכבי נתניה - הפועל באר שבע 1:1
מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 2:2
הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:3
הפועל תל אביב - בני סכנין 3:0

שני, 20:15: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully