וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין לאחר הופעת הבכורה כמאמן: "לא האמנתי עד כמה זה מתיש"

31.10.2021 / 23:43

המנהל המקצועי שעמד על הקווים ב-84:104 הגדול של הפועל ירושלים על חולון התייחס לעמיאל שפוטר: "אדם מדהים ומאמן מצוין"

תקציר: ברצלונה - פואנלברדה 69:79/ספורט1

הבעיות של הפועל ירושלים בעונה הנוכחית רחוקות מלהיעלם או להיפתר, אבל הקלישאה השחוקה והחבוטה - וגם הנכונה - על אפקט הזעזוע של חילופי המאמנים לא דילג גם עליה. בהופעת הבכורה של יותם הלפרין על הקווים, כמאמן הזמני של האדומים, הם הביסו הערב (ראשון) את הפועל חולון 84:104.

הבאזר לסיום המשחק הביא איתו להתפרצות רגשות. המנכ"ל גיא הראל פרץ בבכי במקומו מול הספסל, וגם הלפרין לא נותר אדיש. "אני באמת ברגשות מעורבים", סיפר המאמן ודיבר גם על אורן עמיאל. "עברנו שבוע לא פשוט. אני מתרגש מאוד, לא מהמשחק, אלא מהדרך שבה השחקנים הגיעו. בתוך הלב, קשה לי עם העובדה שנפרדנו השבוע מאדם מדהים ומאמן מצוין, שפשוט הדברים איתו לא קרו. עברנו ימים קשים מאז ההפסד בפולין. זה יכול לקרות למאמנים הכי גדולים ולמועדונים הכי גדולים בעולם. האחריות של אורן היא בדיוק כמו האחריות שלי ושל השחקנים. שמח שהקהל קיבל ערב קצת כיפי".

מאמן הפועל ירושלים יותם הלפרין. דני מרון
"זה היה ערב חשוב לשחקנים". הלפרין/דני מרון

המנהל שהפך למאמן המשיך: "היה לי קשה מאוד לעמוד על הקווים. לא האמנתי כמה זה מתיש. ב-24 השעות האחרונות הייתי צריך ללמוד את כל הפרטים הקטנים. תוכנית המשחק עבדה נהדר. לא תכננתי להיות במצב הזה, בטח לא אחרי חודשיים וחצי. זה קרה מכורח הנסיבות. יש בעלים ויש מנכ"ל שהחליטו לאן הדבר הזה הולך. אני בסוג של מילואים, וכל עוד המועדון יצטרך, אני שם בשבילו. היו לי חששות מהעובדה שאנחנו לא משחקים טוב, ואני בא בלי ניסיון - אבל אני מסתכל על תשע השנים שלי במועדון הזה, ואין מצב שלא אבוא ואתן את מה שצריך, ואם צרים גם אהיה מאמן, כי אני זוכר את התקופות הטובות. אנחנו בשנה וחודשיים לא טובים, אבל זה ישתנה, וזה יחזור".

על ההתרגשות לקראת המשחק: "מי שלא היה שחקן, ולא היה מאמן, ולא היה חלק מקבוצה, לעולם לא יבין מה זה הלחץ שאתה נמצא בו, כשהדברים הולכים בכיוון הפוך ממה שאתה חושב. זה היה ערב חשוב לשחקנים, כדי להבין שאפשר לשחק יותר טוב ולהביא את האנרגיות. אבל זה בסך הכול ניצחון".

הלפרין ציין במיוחד את רטין אובסוהאן, שהובא על ידי עמיאל לאחר ששיחק תחתיו בנימבורק, ובמשחק הראשון בלעדיו להט עם 30 נקודות. "רטין הוא ברכה לכל ארגון ומאמן. יש לו אופי מנצח. דיברתי איתו, היה לו מאוד קשה. הקשר שלו עם אורן חזק, אבל הסברתי לו שלפעמים קורים בספורט דברים כאלה, וצריך להיות מעל הסיטואציה. אני חושב שהוא הראה את זה".

הניצחון על חולון לא שינה את כוונת ירושלים לבצע שינויים בסגל. "אנחנו כל הזמן בשוק, ואנחנו מבינים שהקבוצה לא מאוזנת. אם נמצא שחקן שיהיה רלוונטי עבורנו, ונחשוב שהוא יעשה את השינוי, זה מתבקש וננסה ללכת עליו".

עוד בוואלה! ספורט

הפועל ירושלים הביסה את חולון בבכורה של יותם הלפרין על הקווים

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חולון מאוריציו בוסקאליה עם עוזרו עמית שרף. דני מרון
הפסד ראשון העונה. בוסקאליה עם עוזרו עמית שרף/דני מרון

גם מאמן חולון, מאוריציו בוסקאליה, דיבר על האנרגיות שהאדומים הביאו איתם, בניגוד לקבוצתו: "חטפנו הערב אגרוף בפרצוף. אנחנו לא מזלזלים בצד הרגשי של הכדורסל, אבל הייתה הערב רק קבוצה אחת על המגרש. ידענו שהם ישחקו אחרת, וראיתי את הדברים הקטנים כבר אחרי הג'אמפ בול. הם השתטחו על הרצפה, ניסו למנוע מסירות, רצו, קפצו והיו אגרסיביים, ובכל מהלך אנחנו איחרנו בשנייה. ירדנו להגנה בהליכה. ברור שזו אשמתי, וזה יכול להיות שיעור מצוין עבורנו. המשחק הבא שלנו מתחיל כבר עכשיו".

משחקי יום שני בליגת העל:

הפועל באר שבע - מכבי ראשון לציון (19:30)
הפועל חיפה - הפועל גליל עליון (20:00)
מכבי תל אביב - בני הרצליה (20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully