וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני נגד שחקני מנצ'סטר יונייטד: "סולשיאר אשם שהם לא עושים הגנה?"

עודכן לאחרונה: 29.10.2021 / 8:12

מלך שערי המועדון בכל הזמנים ומאמן דרבי קאונטי בימים אלו בחר להפנות אצבע מאשימה לעבר כוכבי השדים האדומים: "קל מדי להפיל הכל על המאמן, הם לא נותנים את הכל"

תקציר מלא: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 5:0/ספורט1

ויין רוני, מלך שערי מנצ'סטר יונייטד בכל הזמנים וכיום מאמן דרבי קאונטי, יצא אמש (חמישי) בביקורת חריפה נגד שחקני הקבוצה בעקבות התבוסה הביתית וההיסטורית 5:0 לליברפול ומצבה העגום בפרמיירליג ובליגת האלופות.

כידוע, מעמדו של אולה גונאר סולשיאר מעורער יותר מתמיד ובהחלט ייתכן שמעידה גם נגד טוטנהאם בשבת (19:30, ספורט1) תוביל לסיום דרכו בתיאטרון החלומות, אבל כוכב העבר בחר להפנות אצבע מאשימה דווקא לעבר השחקנים.

ויין רוני ב-2004 במנצ'סטר יונייטד. GettyImages
אחד שמכיר את מנצ'סטר יונייטד מקרוב. ויין רוני/GettyImages

"בהנהלת מנצ'סטר יונייטד יש אנשים מאוד חכמים שמובילים את המועדון ואני בטוח שהם יסתכלו על הכל ויחליטו כיצד לפעול בעתיד הקרוב", אמר רוני, "בין אם יהיה זה סולשיאר שימשיך לעמוד על הקווים או שלא, השחקנים חייבים לשאול את עצמם שאלות ולהסתכל על עצמם, זה קל מדי להפיל הכל על המאמן בזמן שיש בקבוצה שחקנים שמשתכרים סכומי עתק ואני לא חושב שהם עושים מספיק".

דרבי קאונטי של רוני מסובכת כלכלית, ספגה הפחתת נקודות העונה והיא בהחלט עלולה לרדת לליגה השלישית לאור העובדה שבמאזנה חמש נקודות אחרי 14 מחזורים בצ'מפיונשיפ, אבל אולי גם בשל כך רוני טוען ששחקני יונייטד הם האחראים למצב: "השחקנים צריכים לקחת אחריות, זה בעיקר עליהם. מדובר בשחקנים ברמה הכי גבוהה בעולם, שחקני נבחרות שמשחקים בקבוצה כמו מנצ'סטר יונייטד והם צריכים להרגיש רע עם עצמם אחרי הפסד. יש מהמועדון ציפיות גדולות והלחץ עצום, ולמרות זאת אני רואה שחקנים שלא חוזרים לאחור, לא עושים הגנה, לא נותנים את הכל - וזה לא מקובל. אתם רוצים לומר לי שהמאמן אשם בזה? אני לא יודע".

כריסטיאנו רונאלדו, ברונו פרננדש, שחקני מנצ'סטר יונייטד. OLI SCARFF, GettyImages
האשמים במצב? כריסטיאנו רונאלדו וברונו פרננדש/GettyImages, OLI SCARFF

רוני הופיע ב-559 משחקים שונים ב-13 שנותיו במדי השדים האדומים וכבש 253 שערים - יותר מכל שחקן אחר בתולדות מנצ'סטר יונייטד, זכה גם ב-13 תארים וכאחד שמכיר היטב את מנצ'סטר יונייטד הוא אמר לסיכום: "היה קשה לצפות במשחק נגד ליברפול, שיש לה כנראה את השחקן הטוב בעולם כיום, מוחמד סלאח, אבל ההבדל היחיד בין שתי הקבוצות היה שליברפול עובדת ורצה גם כשהכדור לא ברגליים שלה. בדרבי קאונטי, השחקנים שלי יודעים שהם לא ישחקו אם הם לא יעבדו קשה. אני בטוח שיש לראשי מנצ'סטר יונייטד תכניות כיצד לפעול, בין אם סולשיאר יישאר או לא, ואני בטוח שהחלטות יתקבלו בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully