וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה טוענים: "מנצ'סטר יונייטד לא מתכוונת לפטר את סולשיאר"

על פי "סקיי", המאמן הנורבגי ימשיך בתפקידו למרות התבוסה מול ליברפול. השחקנים טוענים: סולשיאר רך מדי עם הכוכבים, ולא מספיק מתוחכם

תקציר מלא: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 5:0/ספורט1

ברשת "סקיי" האנגלית מדווחים היום (שלישי) שמנצ'סטר יונייטד לא צפויה לפטר את מאמנה אולה גונאר סולשיאר, למרות התוצאות הרעות מפתיחת העונה והתבוסה 5:0 מול היריבה הגדולה ליברפול במחזור האחרון.

"סולשיאר צפוי להמשיך בתפקידו ביונייטד", נכתב ב"סקיי". "התחושות במועדון הן שלמרות התוצאה המאכזבת במחזור האחרון, על סולשיאר והשחקנים לנסות ולהוציא את העגלה מהבוץ בכוחות עצמם.

לפי "דיילי מייל", שחקנים בכירים בקבוצה טענו אחרי ה-5:0 המשפיל מול ליברפול שסולשיאר לא מספיק מתוחכם מבחינה טקטית, ו"רחוק שנות אור מהמאמנים הטובים בעולם" בכל מה שקשור לניהול משחק וארגון הקבוצה.

אחד השחקנים צוטט ב"דיילי מייל" כאומר: "כולם מכבדים את אולה ומחבבים אותו כאדם, אבל כאיש מקצוע גם לנו יש ספקות". כמו כן, לפי דיווחים, חלק מהשחקנים טוענים שסולשיאר רך מדי עם הכוכבים ונותן להם יחס מועדף "גם כשהוא צריך להעיר להם".

ברונו פרננדש שחקן מנצ'סטר יונייטד עם אולה גונאר סולשיאר. רויטרס
נותן יחס מלטף מדי לכוכבים? סולשיאר עם ברונו פרננדש/רויטרס

עוד לפני שנודע שסולשיאר צפוי להמשיך, ב"סקיי" טענו שנוצר קשר ראשוני עם אנטוניו קונטה, אבל מצד שני גורמים ביונייטד הביעו ספקות וחשש בנוגע למאמן האיטלקי, ומאמינים שהוא "תואם מוריניו" מבחינת הגישה למשחק ולתקשורת. גורם במועדון אמר: "קשה לי להאמין שנרצה להתקרב למאמן כמו קונטה. יש לו כל כך הרבה בעיות, איך אפשר לגעת בו בכלל?".

אם בכל זאת יוחלט להיפרד מהנורבגי, זינדין זידאן נמצא בעדיפות עליונה ולפי דיווחים באנגליה כבר נעשו גישושים איתו ועם סוכנו, אבל לא ברור אם הוא יסכים לקחת על עצמו את התפקיד, בהתחשב בכך שמשרת החלומות שלו - מאמן נבחרת צרפת - עשויה להתפנות עבורו בקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully