וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה שוב הפסידה על הבאזר, מילאנו שבה לנצח ביורוליג

סלוקאס קלע שתי שניות לסיום והעניק לאולימפיאקוס 65:67 דרמטי על הטורקים ההמומים. האיטלקים הביסו 62:79 את הכוכב האדום

ריאל מדריד - גראן קנאריה 75:70/ספורט1

המחזור השביעי ביורוליג נפתח הערב (חמישי) כשאולימפיאקוס ניצחה 65:67 קשה את פנרבחצ'ה, ששוב הפסידה במשחק צמוד. באיירן מינכן ניצחה 69:82 את אלבה ברלין בחוץ כשתמיר בלאט ויובל זוסמן לא מבריקים במיוחד. מילאנו שבה למסלול הניצחונות לאחר 62:79 קליל על הכוכבב האדום בלגרד.

קייל היינס שחקן מילאנו. Roberto Finizio, GettyImages
מילאנו שבה למסלול הניצחונות. היינס/GettyImages, Roberto Finizio

מילאנו - הכוכב האדום בלגרד 62:79

הקבוצה של אטורה מסינה איבדה את מאזנה המושלם במחזור שעבר, והערב עלתה כמו מלוע של תותח למפגש עם אלופת הליגה האדריאטית. 6:24 הייתה תוצאת הרבע הראשון לזכות המארחת, שנתנה נוקאאוט לכוכב האדום. האורחת הצליחה מעט לייצב את המשחק שלה בשני הרבעים שלאחר מכן, אך לא באמת התקרבה למילאנו, שקיבלה הופעה נהדרת משאבון שילדס. טרוי דניאלס (12) וקיילב טראצבסקי (12) עלו טוב מאוד מהספסל של מסינה, שחוזר לנצח ביורוליג ונצמד לברצלונה. לוקה מיטרוביץ' קלע 17 למפסידה.

עוד בוואלה! ספורט

העצות מאבא דיוויד, האפקט של קטש וההסתגלות ליורוליג: בלאט מדבר

לכתבה המלאה
קוסטאס סלוקאס שחקן אולימפיאקוס. Quality Sport Images, GettyImages
ניצחון בתום מותחן. סלוקאס/GettyImages, Quality Sport Images

אולימפיאקוס - פנרבחצ'ה 65:67

שברון לב שני ברציפות לטורקים, שמפסידים פעם שנייה ברציפות על חודו של סל שנקרא ממש בסיום. במחזור הקודם היה זה ניקולה מירוטיץ' שקבר את החבורה של סאשה ג'ורג'ביץ', והערב קוסטאס סלוקאס היה זה שעשה זאת עם סל ניצחון שתי שניות לסיום. פנר נותרה תקועה עם מאזן 5:2 רע, בעוד האדומים עם מאזן הפוך של 2:5 ונראה שיש להם קבוצה חזקה מאוד העונה. האיש שניצח את המשחק, קוסטאס סלוקאס הוביל את אולימפיאקוס עם 14 נקודות, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות.

מוסטפה פאל (9 ריבאונדים), יאנוליס לארנצאקיס וטיילר דורסי קלעו 10 נקודות כל אחד. את פנרבחצ'ה הוביל יאן וסלי עם 14 נקודות ו-9 ריבאונדים, מרקו גודוריץ' וננדו דה קולו קלעו 10 כל אחד.

אותלו האנטר שחקן באיירן מינכן מול אוסקר דה סילבה שחקן אלבה ברלין. רויטרס
ניצחון חד משמעי לבאיירן בדרבי הגרמני. האנטר מול דה סילבה/רויטרס

אלבה ברלין - באיירן מינכן 82:69

הקבוצה של אנדראה טרינקיירי, שפתחה את העונה עם ארבעה הפסדים, רושמת כבר ניצחון שלישי ברציפות ושלישי מאז שוולדימיר לוצ'יץ' חזר לעניינים. הכוכב הסרבי אמנם לא הבריק הערב וסיים רק עם 3 נקודות, אבל דארון היליארד הפציץ 25 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים, ניק וויילר באב תרם 16 נקודות, אותלו האנטר סיים עם 13 נקודות ו-8 ריבאונדים (5 בהתקפה) ובאיירן נראית על המסלול הנכון. אלבה, מנגד, נותרה ב-5:2 כשיובל זוסמן ותמיר בלאט מספיק משחק שלא ירצו לזכור. זוסמן סיים עם 2 נקודות ו-2 איבודים, בלאט ללא נקודות, עם 2 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-3 איבודים. מאודו לו הוביל את אלבה ברלין עם 23 נקודות, לוקה סיקמה תרם 10 ו-5 כדורים חוזרים.

משחקי יום שישי ביורוליג:

קאזאן - ריאל מדריד (19:00)
זניט סנט פטרסבורג - באסקוניה (20:00)
אנאדולו אפס - ז'לגיריס קובנה (20:30)
מונאקו - צסק"א מוסקבה (21:00)
פנאתינייקוס - וילרבאן (21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully