וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העצות מאבא דיוויד, האפקט של קטש וההסתגלות ליורוליג: בלאט מדבר

רכז אלבה ברלין סיפר לתקשורת היוונית איך אביו מסייע לו לפני משחקים וכיצד קטש עיצב אותו כשחקן. ומי לדעתו השחקן הטוב ביורוליג?

ריאל מדריד - גראן קנאריה 75:70/ספורט1

תמיר בלאט חווה מקרוב את הטלטלות הכרוכות בהסתגלות ביורוליג. אחרי שרשם בשבוע שעבר את משחק השיא שלו במפעל והוביל את אלבה ברלין לניצחון חוץ על הכוכב האדום, הרכז בן ה-24 התקשה אמש (שלישי) בהפסד 87:83 לאולימפיאקוס, אותו סיים עם 5 נקודות (1 מ-4 מהשדה, 2 מ-2 מהעונשין) ו-4 אסיסטים.

עוד לפני המשחק אתמול סיפר בלאט בריאיון ל"גאזטה" היווני על האתגר שאיתו הוא מתמודד העונה. "קשה מאוד לשחק ביורוליג. זה חלום שלי מגיל 6-7, ועכשיו אני זוכה להגשים אותו ולשחק ברמות הכי גבוהות של אירופה. אני שמח מאוד והנה מזה. אפשר לראות כמה הליגה תחרותית, אתה חייב להיות מוכן ודרוך בכל רגע. אני משתדל לתת הכל על בכל רגע שלי על המגרש", אמר.

שחקן אלבה ברלין תמיר בלאט. מתוך האתר הרשמי של אלבה ברלין, אתר רשמי
מתרגל לרמות חדשות לגמרי. תמיר בלאט/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של אלבה ברלין

בלאט מסקרן את התקשורת היוונית גם בשל ייחוסו המשפחתי, כמובן, כבנו של מאמן אולימפיאקוס לשעבר. "אבא עזר לי מאוד להתפתח כשחקן. הוא נותן לי עצות מדי יום ועוזר לי להתכונן למשחקים. אני בר מזל שהוא לצידי. לפני משחקים אני מתייעץ איתו ומקבל ממנו טיפים, הוא עוזר לי להתכונן ברמה הטקטית לכל מיני דברים שהיריבות עושות".

בלאט סיפר גם על הקשר המיוחד שלו לעודד קטש, שאימן אותו מגיל צעיר והפך אותו לבן טיפוחיו בהפועל ירושלים. "עודד עזר לי מאוד, אני חייב לו המון. הוא איש חשוב מאוד בחיים שלי", גילה. "עבדתי איתו לראשונה בגיל מאוד צעיר. הוא אימן אותי בנבחרת העתודה ב-2017, והקשר נמשך בהפועל ירושלים. בזכותו אני שחקן הרבה יותר טוב, ויש אספקטים שהוא ממש שיפר אותי בהם".

עוד בוואלה!

סל ניצחון דרמטי למירוטיץ', זוסמן ובלאט הפסידו

לכתבה המלאה
ג'ייקובן בראון, ג'יימס פלדין, תמיר בלאט שחקני הפועל ירושלים, עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
"אדם מאוד חשוב בחיים שלי". בלאט לצד קטש/לירון מולדובן

למרות ששמו שורבב לרשימת המועמדים לפנאתינייקוס בשנה האחרונה - בעיקר בימים בהם עודד קטש עמד על הקווים באואקה - בלאט טוען ש"מעולם לא קיבלתי הצעה מאף קבוצה יוונית", ולסיום התבקש לבחור את השחקן הטוב ביורוליג לדעתו: "עולים לי הרבה שמות, אבל אם צריך לבחור אחד, אני אלך על ניקולה מירוטיץ'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully