וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה "התשושה" תשמור על הרצף? "שאראס יסחט את השחקנים בת"א"

בארסה נטולת ההפסדים תגיע לישראל למשחק רביעי בשישה ימים: "ההיגיון אומר רוטציה רחבה, אבל יצר התחרותיות של יאסיקביצ'יוס יגבר". מירוטיץ': "עוד משחק קשה מאוד"

ריאל מדריד - גראן קנאריה 75:70/ספורט1

ברצלונה תמריא בשעות הצהריים לישראל לקראת המשחק מול מכבי תל אביב מחר (חמישי, 21:05) במסגרת המחזור השביעי ביורוליג, כשעומדת בפניה מטרה אחת: להמשיך את פתיחת העונה המושלמת ולעלות למאזן 0:14 בכל המסגרות גם אחרי הביקור בהיכל.

זו תהיה משימה לא קלה: עבור הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס יהיה זה משחק רביעי בשישה ימים, כשהשניים האחרונים - בליגה מול מלאגה וביורוליג מול פנרבחצ'ה - הוכרעו על חודו של סל וגבו אנרגיות רבות. כשלוקחים בחשבון את שלושת הניצחונות הרצופים של מכבי תל אביב ואת העובדה שהניצחון האחרון של ברצלונה ביד אליהו הושג אי שם בנובמבר 2016, אפשר להבין למה בספרד חוששים שהרצף ייעצר מחר.

"ברצלונה תגיע למשחק בתל אביב תשושה ושחוקה, וצריך לראות איך היא תשחק. יש בקבוצה עייפות מצוברת, וייתכן שהשחקנים יורידו הילוך אחרי הניצחונות האחרונים", כתבו בטור פרשנות ב"ספורט" הקטלאני. "זה יהיה מבחן בשביל שאראס, שמקווה שהשחקנים ישמרו על הרמה שלהם למרות הנסיבות המקלות. ההיגיון אומר שהוא צריך להשתמש ברוטציה רחבה יותר מבדרך כלל ולתת דקות רבות לשחקני ספסל, אבל ספק רב אם שאראס יעשה זאת. הוא תחרותי מדי, וסביר שיסחט את השחקנים שלו במטרה לנצח גם באחד האולמות המיתולוגיים של הכדורסל האירופי. הוא לא ירצה שהרצף שלו יסתיים דווקא שם".

מאמן ברצלונה שרונאס יאסיקביצ'יוס. דני מרון
לא יוותר בקלות. שאראס בביקור הקודם בהיכל/דני מרון

ברצלונה תגיע למשחק אחרי הניצחון 74:76 על פנרבחצ'ה מסל ניצחון של ניקולה מירוטיץ' על הבאזר. שחקן הפנים המונטנגרי-ספרדי העניק לשאראס את ניצחונו ה-100 כמאמן ביורוליג, והמשיך את פתיחת העונה הפנטסטית שלו מבחינה אישית. עכשיו הוא מגיע להיכל בו התקשה לא פעם בעבר, ויתמודד עם הקהל שבעבר קילל אותו בקולי קולות וגרם למועדון להיקנס.

"הולך להיות משחק קשה מאוד, ונצטרך להיות מרוכזים מאוד כדי לנצח", אמר מירוטיץ' לקראת ההמראה לתל אביב. "אנחנו רוצים לשמור על הרצף, אבל לא חושבים על זה הרבה, אלא רק רוצים להיראות במיטבנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully