וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ הניגרי סטיבן אלפרד על סף סיכום בהפועל חדרה

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 8:50

קבוצתו של מנחם קורצקי מתקרבת לצירופו של השחקן בן ה-24, שמסיים את חוזהו בבלארוס ויוכל להצטרף עם פתיחת חלון ההעברות של ינואר ללא תמורה. סקו דומביה צפוי לעזוב

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 3:0/ספורט1

הפועל חדרה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם החלוץ הניגרי סטיבן אלפרד, שחקנה של סלוצק מהליגה הראשונה בבלארוס. אלפרד, בן 24, מחזיק בחוזה שיסתיים בחודש דצמבר הקרוב, כך שהוא יוכל להצטרף לחדרה רק בעוד כחודש וחצי, עם סיום חוזהו, אולם יוכל להצטרף ללא תמורה.

אלפרד, שנמצא על סף סיכום תנאיו בחדרה, כבש העונה שמונה שערים ובישל ארבעה נוספים במדי סלוצק, שמדורגת במקום ה-13 מתוך 16 בליגה הבלארוסית. לפני שהגיע לסלוצק, שיחק אלפרד במדי פיונק הארמנית, סוצ'י מהליגה הרוסית וסקסן המולדבית.

סקו דומביה, שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
ללא קשר לחלוץ שצפוי להצטרף, הוא לא בתוכניות. דומביה/שלומי גבאי

חדרה פתחה את העונה בצורה טובה, אולם רשמה בשבת את הפסדה הראשון לאחר שבעה מחזורי ליגה, כשנכנעה 3:0 להפועל תל אביב. המאמן מנחם קורצקי נאלץ להסתדר מתחילת העונה עם מכת פציעות לא קטנה, כשבין השאר נעדרו מהסגל במשך תקופה הקשרים עומר פדידה ומקסים פלקושצ'נקו, שבינתיים כבר חזר לשחק, כאשר גם גוסטבו מרמנטיני, החלוץ הברזילאי החמיץ משחקים בשל פציעה. בחדרה נהנו עד כה מתרומתם של הזרים, בעיקר ג'ונתן סיסה ואיבליו מרקוב בהגנה ובמיוחד ממוחמד אוסמן בקישור.

מי שצפוי להיחתך בקרוב מהקבוצה הוא הקשר מחוף השנהב, סקו דומביה שלא נמצא בתוכניות של קורצקי ולכן גם לא קיבל הזדמניות לשחק עד עכשיו. דומביה, ששותף רק במשחק אחד העונה בשלב הבתים בגביע הטוטו, צפוי להיות משוחרר גם בלי קשר לצירופו של הניגרי אלפרד ובקבוצה ינסו להגיע איתו בקרוב לסיכום על התרת חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully