וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יונייטד שוקלת ברצינות את פיטורי סולשיאר", קונטה מציב תנאים

באנגליה טוענים: הנהלת השדים האדומים שוקלת זעזוע מיידי בעמדת המאמן, האיטלקי מוזכר כמועמד להחליפו, אבל מודאג מההנהלה ודורש שליטה על הרכש. אחרי ההשפלה: השחקנים ערכו "פגישת חירום". סקולס טוען: פוגבה "מגוחך", גרינווד "הרס לכולם"

תקציר: כל שערי המחזור ה-9 בליגה האנגלית/ספורט1

נמשכות התגובות הסוערות באנגליה למשחק ההיסטורי אתמול (ראשון) באולד טראפורד, שבו מנצ'סטר יונייטד הובסה 5:0 על ידי יריבתה הגדולה ליברפול, בערב שעשוי להפוך לצומת וציון דרך עבור השדים האדומים. בתקשורת האנגלית מנתחים שוב ושוב את האירועים במשחק ואת ההשלכות שלו, כשכמובן התבוסה הכואבת פגעה מאוד במעמדו של המאמן אולה גונאר סולשיאר, שעוד לפני החמישייה מליברפול רבים העלו ספקות ביכולת שלו להצעיד את יונייטד להצלחות. לפי "מנצ'סטר איבנינג", ראשי המועדון שוקלים ברצינות את פיטוריו של סולשיאר בשעות האחרונות, עוד לפני המשחק הבא של הקבוצה מול טוטנהאם.

גם על פי אתרי ההימורים, סולשיאר הוא המאמן בעל הסיכוי הגבוה ביותר בפרמיירליג לסיים את תפקידו - כשהוא מקדים את נונו אספריטו מטוטנהאם. סולשיאר הבהיר שאין בכוונתו להתפטר, וציין שהקבוצה "קרובה להצלחה". עם זאת, ההערכה היא שמעמדו מעורער מאוד.

אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
אתרי ההימורים מעריכים - הוא קרוב לפיטורים. ולא רק הם. סולשיאר/רויטרס

על פי התקשורת האנגלית אחד המועמדים הבכירים שהוזכרו להחליף את סולשיאר הוא אנטוניו קונטה, שבעבר זכה באליפות הפרמיירליג עם צ'לסי. ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" מדווחים ש"קונטה פתוח להצעה מיונייטד, אבל ידרוש בטוחות: "המאמן של אינטר וצ'לסי לשעבר הביע את החשש שלו מהאופן שבו הקבוצה מנוהלת, והוא ידרוש שליטה מלאה על ההחתמות החדשות והמצטרפים החדשים לקבוצה".

עוד בוואלה!

מאניטה מכוננת: התבוסה לליברפול היא אסון עבור מנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה

במקביל הפרשנים ממשיכים לבקר את כוכבי הקבוצה. פול סקולס, למשל, קוטל את פול פוגבה, שנכנס כמחליף והורחק אחרי עבירה גסה על קייטה, שאף פצעה אותו וגרמה לו לרדת מהמגרש. סקולס כינה את ההרחקה וההתנהלות של פוגבה כ"מגוחכת", טען שהוא "לא ממושמע, חסר כבוד, ולא יתגעגעו אליו", וטען שאסור שהוא ישחק יותר במדי יונייטד אחרי "שנים שבהן רק עורר מהומות במועדון". לדברי סקולס, "הוא כבר שנים מחזיק את המועדון כבן ערובה על הארכת החוזה שלו, ואז עושה משהו כזה?".

סקולס גם ביקר את מייסון גרינווד, שלא סגר את וירג'יל ואן דיק ולא לחץ על הבלם של ליברפול, אלא רק עשה את עצמו - דבר שאיפשר לואן דייק לבנות התקפה שבסיומה קייטה כבש בקלות את השער הראשון. "מייסון בשער הראשון נראה כאילו הוא הולך לסגור אותו, אבל זה בעצם רמאות", אמר סקולס, "הוא ידע שהוא לא יגיע לכדור, והוא ידע שזה רק ייראה כאילו הוא סוגר אותו, אבל הוא ידע שהוא ייתן לו לעבור אותו ושהוא לא יעשה כלום... זה כמו לרמות, בדרך שהוא רץ אליו, ואז חוזר בהליכה לעמדה שלו, כאילו 'אני את שלי עשיתי'. אבל הוא לא עשה את העבודה שלו. זה הרס עבור כל הקבוצה, כי כל הקבוצה יוצאת מהעמדה שלה ונוצרים מרווחים".

השחקנים, כך נראה, מודעים לחומרת המצב. לפי דיווחים, הם נשארו ל"פגישת חירום" של שחקנים בלבד אחרי המשחק, ויצאו מאולד טראפורד רק אחרי יותר משעתיים משריקת הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully