וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיע הזמן להמשיך הלאה": סולשיאר יפוטר ממנצ'סטר יונייטד?

באנגליה קוטלים את המאמן וקבוצתו אחרי ה-5:0 המשפיל מול ליברפול, סונס: "יש הרבה בעיות לפתור לפני שיהפכו להיות קבוצה ראויה". קראגר: "הרביעייה האחורית שלהם היא בדיחה". האוהדים ממשיכים לדרוש את עזיבתו של הנורבגי

תקציר מלא: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 5:0/ספורט1

באנגליה לא נרגעים, וספק אם יירגעו בקרוב מה-0:5 המדהים שהנחילה אמש (ראשון) ליברפול למנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד. הקבוצה של יורגן קלופ חגגה מהפתיחה, וכבשה את השער הכי מהיר שלה אי פעם במשחק חוץ מול השדים האדומים, כאשר נאבי קייטה הרשית כבר בדקה ה-5. דיוגו ז'וטה כבש שמונה דקות לאחר מכן, ומוחמד סלאח הנפלא הוסיף שלושער בדרך לתוצאה היסטורית שלא תישכח זמן רב.

עשור לאחר השישייה שחטפה בבית מסיטי, ושנה לאחר השישייה שחטפה מטוטנהאם מנצ'סטר יונייטד שוב מובסת בצורה משפילה באצטדיונה הביתי בחודש אוקטובר. פרשן סקיי ג'יימי קראגר הילל את היכולת שהציגו המייטי רדס ולעג לשחקני ההגנה של מנצ'סטר יונייטד: "זו רביעייה אחורית שהיא בדיחה, הם היו לא מאורגנים בכלל. ליברפול לעומת זאת הייתה פשוט במיטבה".

שחקן ומאמן העבר גראם סונס: "ליברפול היו פשוט נפלאים. הם היו מאוד מדויקים וניצלו מצוין את המצבים שלהם. מנצ'סטר יונייטד לעומת זאת לא הצליחו להוציא לפועל שום תכנית משחק. יש להם שחקנים מצוינים שמסוגלים לעשות דברים מדהימים, אבל הם לא עושים את זה לעיתים תכופות מספיק. יש להם הרבה בעיות לפתור לפני שיהפכו להיות קבוצה ראויה".

גארי נוויל, שלא ידוע כי שמרחם בביקורתיו על שחקני יונייטד, השחיז הפעם את לשונו: "האם אני מופתע? כן ולא. לרגע לא חשבתי שזה ייראה עד כדי כך גרוע. זה הלך ונבנה, כשיונייטד שיחקה נגד קבוצות חצי-טובות, וכשהם מתמודדים נגד קבוצה אמיתית, הם מתרסקים לחתיכות".

הפרשן, ששיחק במנצ'סטר יונייטד בימיה היפים ביותר תחת אלכס פרגוסון המשיך: "תמכתי בדרך של המועדון הזה מאז שז'וזה מוריניו עזב ועד היום, אבל יש לי שאלות רציונות לשחקנים האלה. איך זה שכל כך קל לשחק נגדם? איך זה שכולם רצים יותר מהם? איך זה שהם לא טובים מספיק? הם צריכים לחזור לבסיס של קבוצת כדורגל, וזה אומר לעשות ספרינטים ולעבוד קשה במטרה להשיג את הכדור. אין תירוצים לשחקנים, הם צריכים להתחיל לעבוד".

על מאמן יונייטד, אולה גונאר סולשיאר, ששיחק עמו בשדים האדומים: "הלחץ עליו בעקבות המשחק הזה הולך להיות בלתי נסבל. ההנהלה כבר הביעה תמיכה במאמן והודיעה בכל מקום שהוא נשאר במועדון, אך התוצאה הזאת מגבירה את האפשרות שיפוטר, אי אפשר להתכחש לכך. מנצ'סטר יונייטד זקוקה לשינוי. אני מאמין שסולשיאר יקבל את ההזדמנות לעשות את השינוי הזה, אבל יהיה עליו לחץ מכל כיוון".

באחד מחשבונות הטוויטר המוכרים של אוהדי יונייטד, המונה יותר מ-27 אלף עוקבים, נכתב בסיום המשחק: "זה מספיק. תודה לסולשיאר על כל הזיכרונות היפים שהעניק לנו כשחקן, לעולם תישאר כאגדה במועדון הזה - אבל זה הזמן להמשיך הלאה ולפנות את המקום למישהו שיקח את מנצ'סטר יונייטד קדימה".

ההאשטאג "אולה החוצה", שצבר תאוצה בשבועות האחרונים לאור התוצאות הלא טובות שהשיגה הקבוצה של סולשיאר, שוב כיכב בטוויטר, כאשר חשבונות רבים של אוהדי מנצ'סטר יונייטד מתוסכלים עשו בו שימוש תוך כדי הבעת רצונם כי הנורבגי יסיים את תפקידו באולד טראפורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully