וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ברצלונה חיכו לקומאן מחוץ לקאמפ נואו, המועדון גינה

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 22:54

עשרות מאוהדי בארסה צרו על רכבו של המאמן ההולנדי בזמן יציאתו מהקאמפ נואו, המועדון הוציא הודעת גינוי: "ננקוט בצעדים הנדרשים כדי לוודא שמקרה כזה לא יחזור". צפו

ווסטהאם - טוטנהאם 0:1/ספורט1

אף אחד כבר לא מופתע: הקלאסיקו הראשון של העונה בספרד שוב נצבע בלבן עם ניצחון של ריאל מדריד, 1:2 על ברצלונה. הבלאנקוס, שכבשו זמנית את הפסגה, השיגו ניצחון רביעי רצוף במפגשים הישירים בין השתיים, הפעם בלי מסי בסביבה לראשונה אחרי 17 שנים. בנזמה שבת מהבקעה, אז שחקני ההגנה עשו את העבודה. דייויד אלאבה הפציץ בדקה ה-32 ועמוק בתוספת הזמן לוקאס ואסקס הכפיל במתפרצת לפני שסרחיו אגוארו כבש שער בכורה עצוב במדי ברצלונה. אגב, קומאן הוא המאמן השני בהיסטוריה של בארסה שמפסיד את שלושת המשחקים הראשונים שלו מול ריאל מדריד. פטריק אוקונול האירי הפסיד את כל ארבעת המפגשים הראשונים שלו, אי שם בשנות ה-30.

בתקשורת במדריד היללו את אלאבה, שכבש את השער המכריע והחשוב ביותר. ב"אס" נכתב כי: "אלאבה, שהיה קרוב מאוד לחתום דווקא בברצלונה, כבש את שער הבכורה בתזמון המושלם ועשה את ההבדל בקלאסיקו". גם ב"מארקה" סימנו את אלאבה וכתבו: "אלאבה הביא את הקלאסיקו לריאל מדריד". אלאבה אגב, הוא האוסטרי השלישי אי פעם שכובש בקלאסיקו. מנגד, קומאן אומנם נשמע מרוצה מהיכולת שהציגה קבוצתו במשחק הזה, אבל האוהדים לא ממש היו מרוצים וכמה עשרות מהם חיכו לרכבו וצרו עליו לאחר שהמאמן ניסה לצאת מהאצטדיון.

בברצלונה לא אהבו את ההתנהגות הזו של הקהל והוציאו הודעה עם ציוץ בטוויטר: "ברצלונה מגנה את האלימות והחוויה הלא נעימה שהמאמן נאלץ לעבור בזמן שהוא עזב את הקאמפ נואו. המועדון ינקוט באמצעים הבטיחותיים והמשמעתיים כדי לוודא שמקרה מצער כזה לא יחזור בעתיד".

אוהדי ברצלונה צרים על הרכב של קומאן

הגינוי של ברצלונה

קאסמירו ריאל מדריד. רויטרס
שוב שולטים בקלאסיקו. קאסמירו חוגג/רויטרס

קרלו אנצ'לוטי ניתח את המשחק ואמר: "אנחנו קבוצה סולידית מאוד. הראינו את כוחנו מול שחטאר וגם היום. יש בקבוצה הזו מחוייבות גבוהה מאוד. אהבתי מאוד גם את משחק ההגנה, לחצנו על כל המגרש. שיחקנו בצורה אינטיליגנטית מאוד".

המאמן פרגן ליריבה כשאמר: "סבלנו היום, אני חושב שברצלונה תיאבק על האליפות עד הסוף. הם שיחקו טוב ואי אפשר להאשים אותם בשום דבר".

מנגד, רונאלד קומאן לא ממש הסכים עם האיטלקי ולא חשב שהגיע לבארסה להפסיד: "לא השגנו את התוצאה שרצינו, אבל במחצית הראשונה היינו טובים והקהל דחף אותנו. לברצלונה הגיע הרבה יותר במשחק הזה, קשה לקבל את התוצאה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully