וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוויס צ'יבוטה בישל את השני, לודוגורץ ניצחה בקרב הצמרת

שחקן הכנף הכין לסוטיריו שהשלים מהפך מול בוטב פלובדיב, כשמוליכת הליגה הבולגרית ניצחה 1:3. סבע (67 דקות) וחליחל (23) עלו לרבע גמר גביע הליגה עם אל נאסר

מאוויס צ'יבוטה רשם הערב (שני) הופעה מוצלחת בהרכב לודוגורץ ובישל את השער השני במשחק הצמרת מול בוטב פלובדיב, בו אלופת בולגריה חזרה מפיגור וניצחה 1:3 בחוץ. צ'יבוטה (87 דקות) הגיע לשני מצבי הבקעה אחרי השוויון של אלכס סנטנה (24) ובדקה ה-55 קיבל כדור באגף השמאלי, העביר מסירה מדויקת לצד השני ושם פיירוס סוטיריו הקפריסאי השתלט וירה פנימה בימין. הקוון הרים דגל לנבדל של צ'יבוטה, אבל בדיקת VAR הראתה כי השער חוקי וזה בישול חמישי העונה של שחקן הכנף בליגה. לודוגורץ הגדילה את התוצאה בתוספת הזמן ופתחה פער של ארבע נקודות בפסגה.

שחקן לודוגורץ רזגארד מאוויס צ'יבוטה. Marc Atkins, GettyImages
אסיסט חמישי העונה בליגה. מאוויס צ'יבוטה/GettyImages, Marc Atkins

* אחרי הצמד שכבש מול אל דאפרה ב-1:3 במשחק הראשון, דיא סבע פתח גם בגומלין הביתי, כאשר הפעם אל נאסר הסתפקה ב-0:0 והעפילה לרבע גמר גביע הליגה. סבע, שביום שישי הבקיע צמד גם בליגה ובישל את השלישי מול שארג'ה, הסתפק ב-67 דקות ואילו עבדאללה חליחל נכנס באותו שלב במקום החלוץ השני עבדוללה אנוואר.

* אסף צור, שפתח בשערה של אנורתוזיס פמגוסטה ב-2:2 מול פלורה טאלין ביום חמישי בקונפרנס ליג, ישב על הספסל הפעם בהפסד הביתי 2:1 לא.א.ק לרנקה. קבוצתו במקום הלפני אחרון עם שש נקודות בלבד אחרי שישה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully