וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו בישל, פרטיזן השלימה מהפך והשיגה עוד ניצחון

קפטן הנבחרת (50 דקות) הכין לריקרדו גומש את השוויון והיה מעורב גם בשער השלישי ב-1:3 על באצקה טופולה. 20 דקות ליונתן כהן, פיזה ספגה שוויון בדקה ה-97

תקציר הפסדה של ויטסה עם אלי דסה 2:1 לגו אהד איגלס/ספורט1

ביברס נאתכו בישל היום (ראשון) את השער הראשון של פרטיזן בלגרד בניצחון החוץ 1:3 על באצקה טופולה. קפטן נבחרת ישראל הכניס כדור עומק למלך השערים ריקרדו גומש שהשווה בדקה ה-12, ולאחר מכן הצעיר ניקולה טרזיץ' השלים את המהפך עם צמד ראשון בבוגרים, בדקות 27 ו-36. השער השני שלו היה לאחר שבעיטה של נאתכו נהדפה על ידי השוער. נאתכו הוחלף בדקה ה-50, קבוצתו בפסגת הליגה הסרבית עם 37 נקודות מתוך 39 אפשריות.

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד חוגג שער בדרבי מול הכוכב האדום. Srdjan Stevanovic, GettyImages
פרטיזן שלו ממשיכה להקדים את הכוכב האדום. ביברס נאתכו/GettyImages, Srdjan Stevanovic

* יונתן כהן שיחק 20 דקות כמחליף במדי פיזה, שסיימה ב-1:1 ביתי מול פורדנונה אחרי טעות מביכה של השוער הברזילאי ניקולאס, שאיבד כדור בדקה ה-97 וספג שער אומלל. פיזה עדיין בפסגת הסרייה B.

* אחרי הבישול הנהדר בניצחון על טוטנהאם, אלי דסה השלים 90 דקות בהרכב של ויטסה, שאיבדה יתרון והפסידה 2:1 לגו אהד איגלס בדקה ה-90 בליגה ההולנדית. אופיר מרציאנו לא נכלל בסגל של פיינורד, שניצחה 2:3 בחוץ את קאמבור.

* בוריס קליימן פתח בשערה של וולוס, שהפסידה בבית 3:1 למוליכה הזמנית א.א.ק אתונה. סטיבן צובר השוויצרי בישל פעמיים, כולל לאיראני קארים אנסריפארד, וגם כבש עבור המנצחת.

* ליאור רפאלוב ירד לספסל של אנדרלכט ולא שותף ב-2:4 הביתי על בירסחוט בליגה הבלגית, כשקבוצתו קטעה רצף של ארבע תוצאות תיקו. יונס מלדה נותר מחוץ לסגל של גנט, שהביסה 0:3 בחוץ את גנק.

* עומרי אלטמן ואור דסה לא נכללו בסגל של ארוקה, שסיימה ב-0:0 עם פאסוס דה פריירה בליגה הפורטוגלית.

* סינטאיהו סלליך שיחק תשע דקות כמחליף וספג כרטיס צהוב במהפך של גנצ'לבירלי, שניצחה 1:2 בחוץ את קוצ'אליספור בליגה השנייה בטורקיה. דינו אנדלובו כבש לזכות המארחת (10), גם ז'ורז' מאנג'ק פתח במדיה. גנצ'לר במקום השמיני עם שלושה ניצחונות רצופים.

* יהב גורפינקל לא נכלל בסגל של נורשפינג, שהפסידה 1:0 לא.י.ק סולנה במשחק חוץ בליגה השבדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully