וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון הצטנע: "לא יודע אם זה המשחק הכי טוב שלי העונה"

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 11:48

קשר שחטאר דונייצק מרוצה מהניצחון 0:2 על וורסקלה, בו כבש שער מצוין: "ניצחנו יריבה חזקה מאוד והשגנו שלוש נקודות חשובות". מאמנו החמיא

מנור סולומון עלה אתמול (שבת) מהספסל של שחטאר דונייצק ושינה את המשחק. הישראלי כבש את שער הליגה השני שלו העונה, אחרי שגם היה מעורב משמעותית בשער הראשון, ועזר לקבוצתו לנצח 0:2 את וורסקלה. בזכות הניצחון שחטאר נצמדה לפחות באופן זמני למוליכת הטבלה דינמו קייב, שתפגוש היום את דניפרו-1 מהמקום הרביעי.

"לא יודע אם זה המשחק הכי טוב שלי העונה", הצטנע סולומון כשהתייחס להופעה שלו אתמול. "ניצחנו יריבה חזקה מאוד. וורסקלה קבוצה נהדרת, שמנסה להניע כדור ויש לה סגל איכותי. הבנו שאנחנו חייבים לשחק את הכדורגל הכי טוב שלנו כדי לנצח. זה לא היה קל עם האיכות שהייתה על המגרש והתמיכה שהם קיבלו מהיציעים, אבל נצמדנו לתכנית המשחק שלנו והשגנו שלוש נקודות חשובות".

מאמן שחטאר רוברטו דה זרבי, שביקר את סולומון לאחר המשחק נגד ריאל מדריד שבו החליף את הישראלי במחצית, דיבר על שלושת החילופים שביצע בהפסקה, ביניהם ההכנסה של סולומון: "יש לנו קבוצה חזקה, הרבה שחקנים. היום ראינו את זה כשטטה, סולומון וסודאקוב שיחקו מצוין במחצית השנייה".

לשחטאר מצפה לוח משחקים עמוס בשבועיים הקרובים: ביום רביעי היא תתארח באודסה למשחק גביע, בשבת תחזור לליגה נגד דסנה בבית, ארבעה ימים אחר כך תפגוש את ריאל מדריד בספרד ובעוד שבועיים מהיום תשחק נגד קולוס בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully